Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
- christoffel
- Forum-lid
Tot mijn spijt moet ik concluderen dat een mogelijke transactie met DennisHeck niet tot tevredenheid is verlopen. Hij doet mij een voorstel, maar voordat ik kan reageren (ik had zijn voorstel willen accepteren), verkoopt hij het artikel aan een ander. Dit nadat hij door een bevriend forum-lid juist met mij in contact was gebracht. Niet zo chique.
Gang is alles...
Een pluim voor tomtom.
Rotor q-rings over kunnen nemen.
Prima contact over de mail en pb. Alles netjes verpakt en in originele verpakking.
Naast de bladen als extraatje 5 bladboutjes.
Bedankt!
Rotor q-rings over kunnen nemen.
Prima contact over de mail en pb. Alles netjes verpakt en in originele verpakking.
Naast de bladen als extraatje 5 bladboutjes.
Bedankt!
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Ik had een tijdje geleden van 'gustav' een set kransjes gekocht in de veronderstelling dat deze voor 10 speed waren. Dit werd ook door hem bevestigd. Toen ik ze wilde monteren bleek dat ze niet pasten. Bleken 9 speed kransjes te zijn.
Contact gehad met 'gustav' en hij had e.e.a. nagemeten en mijn conclusie klopte. Heb het aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour gekregen en heb het setje terug kunnen sturen!
Dus een positieve ervaring met 'gustav'!!
Contact gehad met 'gustav' en hij had e.e.a. nagemeten en mijn conclusie klopte. Heb het aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour gekregen en heb het setje terug kunnen sturen!
Dus een positieve ervaring met 'gustav'!!
-
- Forum-lid
Afspraak gemaakt met ridleyerik om een canyon van hem over te nemen. Vanavond vanuit zuid limburg naar alphen aan den rijn gereden (5 uur) maar ter plaatse aangekomen bleek het adres wat mij was doorgemaild bewoond door iemand anders. Marktplaats advertentie staat er nog steeds op. Snap niet waarom iemand dit doet, ben woest......
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En het huis zag er wel uit als op de foto ?
Geen Toyota Aygo in die straat te vinden ?
Geen Toyota Aygo in die straat te vinden ?
-
- Forum-lid
Nee, bleek een groot appartementen complex te zijn. Voelde me zo genaaid. Snap zo iets gewoon niet.
Damn, wat vervelend. Maar wat doe je er aan? Het is (was) een forumlid?
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
-
- Forum-lid
Fiets stond op het forum onlangs te koop en daarna op marktplaats. Was aan het onderhandelen over de prijs via het forum, maar hij kreeg een hoger bod op mp en reageerde niet meer op mijn mails. Achteraf is die verkoop niet doorgegaan waardoor de status van gereserveerd op mp verdween en ik weer contact heb gezocht om alsnog de fiets te kunnen kopen.
Ik denk dat ik hierna al zo'n negatief gevoel over deze verkoper zou hebben, dat ik niet opnieuw contact zou hebben gezocht. Dit toont toch al een "verminderde betrouwbaarheid".patmaessen schreef:?.... Was aan het onderhandelen over de prijs via het forum, maar hij kreeg een hoger bod op mp en reageerde niet meer op mijn mails........
Maar al met al een vervelende actie!