Gios
Wielen zijn binnen. Met dank aan Hans die ze even is komen brengen. Dus de fiets kan worden afgemaakt!
-
- Forum-lid
En met dank aan Ryk van ForceWeelz die ze weer bij mij in Friesland had gebrachtGastheerg schreef:Wielen zijn binnen. Met dank aan Hans die ze even is komen brengen. Dus de fiets kan worden afgemaakt!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
M'n Gios zojuist afgebouwd.
Paar dingen ben ik (nog) niet tevreden over:
Remgreeprubbers - bruine die ik had scheurde uit
Zadelpen - Campa SR die ik heb is niet mooi genoeg
Stuurnok - 1 cm langer
![Afbeelding](https://lh5.googleusercontent.com/-91qbRf_hrvo/T6p8zPlSsII/AAAAAAAAOlE/gnf2p0y5L5Q/s800/P5090001.jpg)
De ambitie waar de fiets voor gebouwd is moet ook duidelijk zijn:
![Afbeelding](https://lh6.googleusercontent.com/-y_FKolP7ZM8/T6p8zbSeVnI/AAAAAAAAOlE/PZ29A6z-huk/s800/P5090008.jpg)
Morgen druk met een leverancier. Moet ik ergens chique gaan lunchen
Maar vrijdag zal ik een paar serieuze foto's maken!
Stuurnok - 1 cm langer
![Afbeelding](https://lh5.googleusercontent.com/-91qbRf_hrvo/T6p8zPlSsII/AAAAAAAAOlE/gnf2p0y5L5Q/s800/P5090001.jpg)
De ambitie waar de fiets voor gebouwd is moet ook duidelijk zijn:
![Afbeelding](https://lh6.googleusercontent.com/-y_FKolP7ZM8/T6p8zbSeVnI/AAAAAAAAOlE/PZ29A6z-huk/s800/P5090008.jpg)
Morgen druk met een leverancier. Moet ik ergens chique gaan lunchen
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Maar vrijdag zal ik een paar serieuze foto's maken!
Mooi! Wat is er mis met die zadelpen dan? Zo'n campa pen vind ik juist vrij fraai! (of is de pen lelijk geworden met krassen e.d.? In dat geval biedt de polijstschijf een oplossing, toch?)Gastheerg schreef:M'n Gios zojuist afgebouwd.
Stuurnok - 1 cm langer(...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Gezien maar ik ben niet gek. Overigens kan ik aan nieuw goedkoper komen maar het moet wel een grapje blijven.jansen01 schreef:Staat een hele mooie Gios zadelpen op Marktplaats, helaas niet te betalen en is gereserveerd
Nee remmen en schakelen. Loop ik ergens tegenaan wat betaalbaar is koop ik het en vervang ik.jansen01 schreef:is de Gios voorzien van een complete 50th groep?
De pen is heel erg gekrast EN de bout is heel lelijk met grote brammen. Ga hem wel proberen op te knappen.53x11 schreef:Wat is er mis met die zadelpen dan? Zo'n campa pen vind ik juist vrij fraai! (of is de pen lelijk geworden met krassen e.d.? In dat geval biedt de polijstschijf een oplossing, toch?)
-
- Forum-lid
Misschien eens proberen bij www,defietsenmaker.nl? Die heeft redelijk wat (oude) Gios spullen.
-
- Forum-lid
Ik vond die zadelpen inderdaad erg duur gaan op marktplaats. 150 euro bijna. Heb er ook nog eentje liggen, denk dat ik ze ook maar eens op marktplaats gooi
-
- Forum-lid
Denk dat Gastheer G hier als eerste kijkt..fpeverelli schreef:Misschien eens proberen bij www,defietsenmaker.nl? Die heeft redelijk wat (oude) Gios spullen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik ben daar al een paar jaar kind aan huisdickygiovanni schreef:Denk dat Gastheer G hier als eerste kijkt..fpeverelli schreef:Misschien eens proberen bij www,defietsenmaker.nl? Die heeft redelijk wat (oude) Gios spullen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Hier zaten we met z'n allen al weken op te wachten... ben benieuwd naar de 'serieuze' foto's.
Schitterende fiets met één minpuntje: hier moeten toch echt bruine remgreeprubbers op vind ik!
Stuurlint ook al Paris-Roubaix-proof of lijkt dat maar zo?
Schitterende fiets met één minpuntje: hier moeten toch echt bruine remgreeprubbers op vind ik!
Stuurlint ook al Paris-Roubaix-proof of lijkt dat maar zo?
Wilier Granturismo