Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Titanium fietsen

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 okt 2009 01:46

...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 12 okt 2009 01:47

Het binnenblad is geen Stronglight ;)

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 okt 2009 01:49

LVGH schreef:Het binnenblad is geen Stronglight ;)

Zoeken jullie het allemaal even fijn uit met jullie gezeik. Ik hou het voor gezien
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 12 okt 2009 01:58

Timo 2.0 schreef:
LVGH schreef:Het binnenblad is geen Stronglight ;)

Zoeken jullie het allemaal even fijn uit met jullie gezeik. Ik hou het voor gezien

Lol, waarom is dit gezeik..? 't Is een mooie speclist dus ik neem aan dat je zelf ook wel wilt dat-ie klopt. Deze TA is lichter zeker? Geintje! Ik vind het trouwens een erg mooie fiets.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 12 okt 2009 08:32

MiketheBike schreef:Snel op de teentjes getrapt, scheelt ook snel weer een paar gram!
Je kunt mij een hoop wijsmaken, maar als je op een dergelijke fiets gaat rijden met een dergelijke afmontage als waar jij mee rijdt, dan geldt dit voor menig fietser toch echt als grammenjagen (nb. die Thomson zadelpen is een van de lichtste en betrouwbaarste zadelpennen). Schmolke, Syntace, Zero Gravity's (buitengewoon licht en merkbaar in de portemonnee), Tiso kettingboutjes, KMC ketting, Tune bidonhouders. Do I need say more...
Dat is materiaal waarbij zelfs de meeste fietsenzaken niet bij elkaar gescharreld krijgen...

Kortom leuke fiets voor de zondagmorgen, 's middags weer poetsen.

WTF. Denk je altijd in hokjes, Mike?

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 12 okt 2009 09:54

Hoe kun je nou met zo'n fiets op de proppen komen en dan elke vraag en discussie daarover als gezeik opvatten? Het is nou eenmaal niet altijd alleen maar oe en aa en halleluja. Als je werkelijk al die superlichtgewicht/boutique spulletjes hebt gekocht omdat de afwerking van het carbon mooi bij de rest past is dat natuurlijk prima. Maar het verdient wel wat uitleg en discussie, of niet? In ieder geval jammer dat je al je posts hebt weggehaald, want arrogantie en gezeik was jou daarin ook niet helemaal vreemd.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 12 okt 2009 11:05

Een beetje apart is het natuurlijk wel, he. Had een dito afmontage op een Prince of Cervelo gezeten, had je er niemand over gehoord. Natuurlijk had Timo er ook een zwarte 105 groep met een zwarte FSA crank erop kunnen zetten. Maar dan doe je zo'n frame te kort. En als het daad werkelijk zo'n grammen neuker zou zijn, dan reed hij vast wel iets anders;)

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 12 okt 2009 11:39

Op een Prince of Cervelo kunnen geen buiscommandeurs! ;)

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 12 okt 2009 13:13

.Jeroen. schreef:Een beetje apart is het natuurlijk wel, he. Had een dito afmontage op een Prince of Cervelo gezeten, had je er niemand over gehoord. Natuurlijk had Timo er ook een zwarte 105 groep met een zwarte FSA crank erop kunnen zetten. Maar dan doe je zo'n frame te kort. En als het daad werkelijk zo'n grammen neuker zou zijn, dan reed hij vast wel iets anders;)


Even voor de anderen forummers, ik biedt geen verontschuldiging aan maar vindt het wel jammer dat Timo zijn berichten en mooie foto's heeft verwijderd.
Maar laten we wel wezen, een dergelijke montage vraagt om aan/opmerkingen en die kreeg hij (niet enkel van mij). Ik vindt het prachtig om te zien hoe rijders hun materiaal bij elkaar zoeken. Maar je kunt mij echt niet wijsmaken dat je dit lijstje zo bij je FM haalt! Als je een dergelijke fiets rijdt dan zet je toch vaak een complete groep erop met evt. aangevuld compleet met Thomson. Maar dit is speciaal uitgezocht.

MtB
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 okt 2009 13:18

perik schreef:Hoe kun je nou met zo'n fiets op de proppen komen en dan elke vraag en discussie daarover als gezeik opvatten? Het is nou eenmaal niet altijd alleen maar oe en aa en halleluja. Als je werkelijk al die superlichtgewicht/boutique spulletjes hebt gekocht omdat de afwerking van het carbon mooi bij de rest past is dat natuurlijk prima. Maar het verdient wel wat uitleg en discussie, of niet? In ieder geval jammer dat je al je posts hebt weggehaald, want arrogantie en gezeik was jou daarin ook niet helemaal vreemd.

Kom zeg! Ik vraag helemaal niet om "oe en aa en halleluja" en de uitleg dat het niet om grammenjagen gaat heb ik tweemaal gegeven, compleet met overzicht van wat ik allemaal anders kon doen als ik wel een grammenjager was (wielen, cassette, banden, zadelpen, zadel, pedalen, enz.). "Discussie" is dan leuk maar niet in de trant van "en toch ben je wel een grammenjager dus dat en dat en dat moet anders". En dan nog met oneigenlijke argumenten: dat dit lijstje "zo bij de fietsenmaker" vandaan komt zie je mij nergens beweren maar dat ik elk boutje en schroefje zelf uitzoek betekent nog altijd niet dat ik grammenjaag.

Maar spelen jullie vooral vrolijk verder zonder mij.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 12 okt 2009 13:32

Je leest blijkbaar wat jezelf wilt. Niemand probeert je te beleren, er wordt alleen om meer uitleg gevraagd. Overigens komt het een beetje raar over om al je eerdere posts weg te halen en dan toch de discussie nog voort te zetten (ook al had je al lang gezegd dat je het voor gezien zou houden). Niemand kan het dan nog volgen en het beeld van wat er gezegd is wordt een beetje scheef.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 12 okt 2009 14:52

perik schreef:Hoe kun je nou met zo'n fiets op de proppen komen en dan elke vraag en discussie daarover als gezeik opvatten?

Volgens mij werden de eerste vragen gewoon beantwoord, niet? Als je dan uitleg geeft en toch keer op keer in een hokje geduwd wordt, dan houdt het simpelweg op. Als je een discussie ingaat, kun je beter oogkleppen en vooroordelen thuislaten. Dit sloeg nergens op.

Idd jammer, dat de foto's nu niet meer te zien zijn. Gelukkig staan er nog genoeg her en der.

Plaats reactie