Pagina 53 van 320
Geplaatst: 06 okt 2007 01:17
door tiest
@casran,
de foto's van dat vliegtuig zijn dat niet 2 verschillende fietsen. De opbouw is namelijk bij de een compleet anders dan bij de andere, (OG, dura-sjees, LW, Hed, Fizik,) en bij die andere (campa, profile, ander zadel, zipperts)
Ook de bevestiging van de zadelpen ziet er bij de een anders uit dan bij de andere (correct me if i'm wrong)
De naam giraffepen vind ik wel leuk gekozen:D
Geplaatst: 06 okt 2007 01:25
door casran
TiesT schreef:@casran,
de foto's van dat vliegtuig zijn dat niet 2 verschillende fietsen. De opbouw is namelijk bij de een compleet anders dan bij de andere, (OG, dura-sjees, LW, Hed, Fizik,) en bij die andere (campa, profile, ander zadel, zipperts)
Ook de bevestiging van de zadelpen ziet er bij de een anders uit dan bij de andere (correct me if i'm wrong)
De naam giraffepen vind ik wel leuk gekozen:D
Ik dacht dat m'n begeleidende tekst duidelijk maakte dat ik me ervan bewust was dat het niet dezelfde fietsen waren
De eerste foto die ik zag was trouwens die met de eigenaar poserend naast z'n fiets... spontaan dacht ik dat het frame een Viagra-pil geslikt had!
Geplaatst: 08 okt 2007 00:40
door casran
Custom Storck Aero van Michael Göhner. Ik kwam hem op Eurobike tegen, en we hadden een coole discussie over triatlon én duatlon, Zofingen, etc.
Hij kreeg een custom "Aloha" paint scheme, rijdt met de speciale Storck versie van de Zipp wielen (uniek 69 hoogte en dimples), Ergomo, USE tijdritstuur, getunede DA achterderailleur...
Geplaatst: 08 okt 2007 00:57
door andromeda
wat hebben ze die fiets toegetakeld zeg! en het is zo'n mooie machine van zichzelf...
Geplaatst: 08 okt 2007 01:42
door -robin-
andromeda schreef:wat hebben ze die fiets toegetakeld zeg! en het is zo'n mooie machine van zichzelf...
Ach, gelukkig is het een "custom" paint schema. Dan rijden er niet teveel van zulke gedrochten rond.
Maar het zal natuurlijk wel makkelijker zijn om je fiets terug te vinden in de wisselzone
Geplaatst: 08 okt 2007 08:30
door arnoud
Ik heb eens ergens gelezen dat er bij die BMC een vlucht naar de BMC fabriek is om daar een passessie mee te maken om zodoende de fiets zo passend mogelijk te maken.....
Geplaatst: 09 okt 2007 22:53
door lancev7
Geplaatst: 09 okt 2007 23:04
door casran
Geplaatst: 09 okt 2007 23:45
door jcm
Over aparte modelen gesproken, deze mogen er ook wezen.
Geplaatst: 10 okt 2007 12:55
door arnoud
Allemaal verboden nu. Dat was in de tijd dat de Italianen verbonden werden met een metalen kabel aan hun fiets tijdens de tijdrit. Was een bijzonder gezicht, maar voorkwam denk ik dat ze ook maar iets te ver om hoog kwamen. Of was dat in de tijd dat er alleen nog met ossenkop en niet met opzet/lig stuur gereden werd?
Geplaatst: 10 okt 2007 17:19
door kctrider
Kuiper schreef:vinkhugo schreef:Hanka Kupfernagel maakt inderdaad gebruik van een Walser frame Model 6.
En het frame van Armstrong is zo te zien een Cervelo P3 Carbon.
Klopt beide
Tevens enigste frame van Cervelo de P3C dat ook kaal-leverbaar is. (zonder enige lak)
Hier word gezegd da de p3c als naakt frame leverbaar is. Via welke weg is daar aan te graken. Ben op zoek naar een triathlonfiets en weet eigenlijk echt nimeer wa nemen. P3c heeft me wel altijd aangesproken
grtz
Geplaatst: 11 okt 2007 00:50
door lancev7
geen idee waar ik dit zou moeten posten maar tijdens het NK duatlon in Oss dit weekend is een oud clubgenoot en vriend van me Nederlands kampioen <23 geworden. Wellicht dat Pieter hem ook gezien heeft. Ik heb het over Stefan van Thiel uit Zeeland