Het grote OAKLEY topic
Quoten: Origineel geplaatst door Woutre op 11 Mei 2007
Persimmon haalt groentinten meer naar voren en filtert wit wat weg. Heb zelf net de VR50 besteld. Maar wat heeft Oakley de boel goed dichtgetimmmerd zeg. Overal kosten de gewone lenzen €40.
In sommige winkels geven ze toch 10 korting....
Persimmon haalt groentinten meer naar voren en filtert wit wat weg. Heb zelf net de VR50 besteld. Maar wat heeft Oakley de boel goed dichtgetimmmerd zeg. Overal kosten de gewone lenzen €40.
In sommige winkels geven ze toch 10 korting....
Even een kleine richtingsverandering in deze topic. In tegenstelling tot eerdere berichten denk ik wel dat de M frames de langste tijd gehad hebben. Als je de reclame ziet, zie je de Mumbo (een model dat toch veel weg heeft van de M frame bril), die ook verdwenen is. Het "laatste" sportieve model, de Racing Jacket, is in de zelfde stijl als de Radar en Flak Jacket. Nl. met open O's en een bredere, opzichtigere stijl.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die Radar kan mij na een paar maanden ook nog altijd totaal niet bekoren, naar mijn mening te druk/onrustig ontwerp. Het kan mij ook niet echt interesseren wat de mode is of wat fabrikanten er door proberen te drukken. Ik heb ook een bijna antieke XTR voor-derailleur op m'n mtb zitten en nu voor de racefiets een setje Shamal's die 8 tot 10 jaar oud zijn.
Goede spullen blijven goed, ook na een paar jaar, mode prul is dan verouderd en kan de kliko in. Als ik nu moet kiezen tussen een Record Ultra torque crank en een Record met vierkante as, kies ik meteen voor de vierkante as.
Ik heb overigens nog maar een M-frame erbij gekocht. Dit maal een zwart frame met een VR28 lens in de vorm sweep. 37 euro plus een paar euro verzendkosten is niet zoveel geld voor een arm studentje.
Goede spullen blijven goed, ook na een paar jaar, mode prul is dan verouderd en kan de kliko in. Als ik nu moet kiezen tussen een Record Ultra torque crank en een Record met vierkante as, kies ik meteen voor de vierkante as.
Ik heb overigens nog maar een M-frame erbij gekocht. Dit maal een zwart frame met een VR28 lens in de vorm sweep. 37 euro plus een paar euro verzendkosten is niet zoveel geld voor een arm studentje.
Quote: Origineel geplaatst door sjezer op 14 Mei 2007
Als je de reclame ziet, zie je de Mumbo (een model dat toch veel weg heeft van de M frame bril), die ook verdwenen is.
De Mumbo stamt dan ook uit 1989, en is de voorloper van de M-Frame.
Ik zie die reclame juist eerder als blijk dat ze gewoon (terecht) trots zijn op de historie van een product dat nog steeds 100 up tot date is.
Ik heb ook ff geëBayd trouwens
Leve de goedkope dollar
Als je de reclame ziet, zie je de Mumbo (een model dat toch veel weg heeft van de M frame bril), die ook verdwenen is.
De Mumbo stamt dan ook uit 1989, en is de voorloper van de M-Frame.
Ik zie die reclame juist eerder als blijk dat ze gewoon (terecht) trots zijn op de historie van een product dat nog steeds 100 up tot date is.
Ik heb ook ff geëBayd trouwens
Leve de goedkope dollar
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"