Pagina 53 van 767

Geplaatst: 06 aug 2008 23:04
door enrico-s-works
Een nieuwe standaard.... :). Nee, sorry. maar ben nooit goed geweest in 'zoek de verschillen'.
Het kunne niet de hoge velgen zijn, de Mavic's waren tijdelijk, dus neem aan dat je dat niet bedoeld. Ben benieuwd.....

Geplaatst: 06 aug 2008 23:04
door underworld
ziet er goed uit! gok nieuwe wielen :)

Geplaatst: 06 aug 2008 23:13
door optico
Is het de fietsbel???

;)

Geplaatst: 06 aug 2008 23:24
door chaingang
Hou de spanning er nog even in. En neen Optico, die fietsbel had ik al ;o))

Geplaatst: 07 aug 2008 01:24
door rubber
Pedalen?

Topfietsje btw!

Geplaatst: 07 aug 2008 01:36
door tiest
Toch de wielen? Eerst waren het hed jet's en nu Kuiper? tube wielen. Iig geen alu velgrand meer.

Geplaatst: 07 aug 2008 02:04
door jibb
Afbeelding
net zo makkelijk

uhm...naast de wielen, de crankarm staat nu naar achter :D

Geplaatst: 07 aug 2008 10:46
door enrico-s-works
Andere bandjes? je had Ultremo's. Nu: conti's?

Geplaatst: 07 aug 2008 11:14
door chaingang
En idd jongens, het zijn de (tweedehands)wielen onder m'n fiets die de upgrade vertegenwoordigen. Wielen overgekocht van forumlid Bartjan. Gisteren al een ritje van 75 km mee gedaan en ze bollen zalig. Heel het geheel voelt veel stijver aan en als ge aanzet voelt ge verdorie goed het verschil. Waarschijnlijk de combinatie van de full carbon en tuben zodat ge veel sneller accelereert. En ge moet precies minder moeite doen om uw snelheid aan te houden. Ook het hoofd zal er wel voor iets tussen zitten. Maar soit, bolt zalig. En dat is toch het voornaamste. Bijgevoegd nog wat extra pics. ;)

[img=http://img80.imageshack.us/img80/6343/i ... izetu2.jpg]
[img=http://img145.imageshack.us/img145/2417 ... izeec0.jpg]
[img=http://img386.imageshack.us/img386/5868 ... izeij0.jpg]
[img=http://img146.imageshack.us/img146/830/ ... izexm1.jpg]

Geplaatst: 07 aug 2008 11:42
door ilko
Daf treks schreef:Hierbij mijn Specialized S-Works E5 (met dank aan Ilko :) )

[img=http://img222.imageshack.us/img222/2884 ... iumlk8.jpg]



Rijdt geweldig, superstijf, goed in de bochten.. Wel knalhard, maar daar hou ik wel van ;)

Nog te doen:
- Zadel afstelling
- Stuurpen hoogte (spacers weg)
- zorgen dat balhoofd soepeler gaat draaien


Mooi geworden!

Ik heb een tijdje met een Easton EC90 vork gereden en daar wilde het balhoofd ook maar moeizaam. Met de Real Design vork geen enkel probleem. Ik dacht dat het aan de balhoofd afstelling lag, maar later bleek dat de bovenste afdekring van het balhoofd net te strak om de vorkbuis zat, waardoor het allemaal moeizaam liep. Wellicht kun je deze voorzichtig met wat schuurpapier iets ruimen.

Groet,
Ilko

Geplaatst: 12 aug 2008 00:26
door spec..joost
net terug van frankrijk. na een week een scheur in me voorvork gekomen helemaal onderin waar het wiel wordt bevestigt. Ik BAAAAALDE!!!!!!!!!! ben er ziek van. durfde er niet meer op te fietsen. zeker niet in de bergen. woensdag naar fm

Geplaatst: 13 aug 2008 18:37
door marcx
Van welk jaar is dit frame.
Afbeelding

Is dit model 2007?
Is dit die hele zware vork(800gr) waarvan ze spreken?
Totaal gewicht is 8,6kg wat ik meer dan behoorlijk vind voor een cx fiets.

Heb hem voor mijn zoontje gekocht, hiermee kan hij zowel het veld in als een
wegritje gaan doen. Enja, hij is wat op de groei gekocht. Oorspronkelijk een scott cr1
maar deze staat nu te koop, is een xs frame en zou volgend jaar te klein gaan worden.