Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

cor01
Forum-lid

cor01 07 sep 2006 01:34

Dank u Dank u...Dank u allemaal.. !

"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid

cor01 22 sep 2006 22:46

Hierboven twee foto's van de wieleronde van Voorburg, 39e editie alweer !
Op foto 1 staan m'n maatje Tim en ik tewachten totdat iedereen is opgesteld voor de start..! Dit duurde nogal. Vreselijk om dan zolang te moeten wachten. We mochten van de jury geen rondje meer rijden. De prominente starter "Freddie Maertens" had ook alle tijd. Hij was nog iets aan het bespreken met de ronde miss zoals jullie kunnen zien.
Foto 2 spreekt voorzich lijkt mij zo..
Tijdens de prijsuitreiking had onze "good old Freddie" wel gespot dat ik reclame maakte voor een Belgische fm.......

whocares
Forum-lid

whocares 22 sep 2006 23:01

Nog Proficiat Cor01 , met je overwinning en de kussen .

Zo zie je maar dat je trainingservaring je goed geholpen heeft.

De foto meteen ingelijst ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cor01
Forum-lid

cor01 22 sep 2006 23:10

Quote: Origineel geplaatst door who cares op 22 September 2006
Nog Proficiat Cor01 , met je overwinning en de kussen .

Zo zie je maar dat je trainingservaring je goed geholpen heeft.

De foto meteen ingelijst ??

Nou nee...! Foto 2 stond op de voorkant van ons personeelsblad....waarop collega's het nodig vonden eens creatief aan de slag te gaan. Kom mezelf nu echt overal tegen...

scrymm
Forum-lid

scrymm 04 feb 2007 12:44

Nou, ik zal dit topic ook ns nieuw leven inblazen.
Vandaag eerste wedstrijd gereden in Veldhoven. (trainingswedstrijd op industrieterrein de run), vantevoren had mn ploegleider tegen me gezegd dat ik maar moest kijken hoelang ik bij kon blijven en proberen zo laat mogelijk gelost te worden.
Maar het ging eigenlijk verassend goed:
Bij de start kwam ik niet in mn pedaal, dus ik begon meteen helemaal achteraan in het peleton. Na 4 of 5 rondjes hadik me naar voren gewerkt en ik zat eigenlijk verassend makkelijk, dus na rondje of 10 maar geprobeerd mee te demarreren, maar ik kwam niet weg. Zo eigenlijk heel de wedstrijd uitgereden, 2 of 3 keer gedemarreerd en nog een aantal keer mensen teruggehaald. Ik was voor mn eerste wedstrijd ooit verrassend sterk. Uiteindelijk ong 20ste geworden, er was al een groepje weg van 4 man en in de sprint werd ik een beetje weggedrukt.
Al met al erg tevreden :)
Vandaag is morgen alweer gisteren

davey
Forum-lid

davey 04 feb 2007 20:39

vandaag op de borchwerf 2e bij de nieuwelingen, we startte later als de masters en veteranen en vrije renners, alleen al snel hadden we ze ingelopen,en daar zijn die mannen volgens mij nooit blij mee, omdat ze altijd lopen te zeuren als je er niet langs kan dat je dan gewoon plek maakt,dan worden ze bang, maargoed ik was 2e achter barry markus, schol bijna niks,

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 04 feb 2007 20:57

Vandaag meegedaan aan een RUN-ATB in Deurne. Bij deze wedstrijd is het ook mogelijk om als duo mee te doen. Mijn vader (63 jaar) liep de vijf kilometer in 20.55 minuten. Daarna was ik aan de beurt voor een rit van 25 kilometer door het bos. Op een totaal van 84 fietsers had ik uiteindelijk, met 58.21 minuten de zesde tijd. Moet wel bij gezegd worden dat een aantal snellere mannen verkeerd was gereden. En daardoor waren zij niet opgenomen in de einduitslag. Totaal kwamen we als duo als elfde over de meet. Erg tevreden, en voor mijzelf een bekroning van een goed winterseizoen. En , eigenlijk nog veel belangrijker, samen met mijn vader lekker gesport. Vanaf vandaag alleen nog maar het veld in bij mooi droog weer. Ik heb na al die maanden even genoeg van modder.

neos
Forum-lid

neos 05 feb 2007 21:13

knappe tijd als je 63 jaar bent en dan 20.55 op  5km chappo wat een conditie
cornelli racing cycles Uden

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 06 feb 2007 00:25

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 05 Februari 2007

Ik zal hem jou reactie eens laten lezen, want zelf vindt hij het allemaal niet veel soeps meer. Hij is echt zo'n ouderwetse trimmer. Al in de vroege jaren zeventig met een Adidas trimpak en een mechanisch stopwatch in de hand op eigen houtje trainen. Stug volhouden, geen enkele methodische aanpak, hard lopen als het goed gaat, en hard lopen als het niet goed gaat. Vroeger liep hij uiteraard veel sneller, dus eigenlijk is hij niet erg tevreden met zijn prestatie.

neos
Forum-lid

neos 06 feb 2007 17:48

Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 05 Februari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 05 Februari 2007

Ik zal hem jou reactie eens laten lezen, want zelf vindt hij het allemaal niet veel soeps meer. Hij is echt zo'n ouderwetse trimmer. Al in de vroege jaren zeventig met een Adidas trimpak en een mechanisch stopwatch in de hand op eigen houtje trainen. Stug volhouden, geen enkele methodische aanpak, hard lopen als het goed gaat, en hard lopen als het niet goed gaat. Vroeger liep hij uiteraard veel sneller, dus eigenlijk is hij niet erg tevreden met zijn prestatie.

nou ik zou tegen je vader zeggen kijk eens de uitslagen bij trimlopen in Duitsland .Als je daar deelneemt dan zit hij zeer vaak bij de top 3 dus een leuke beker of een ander prijsje. Dit omdat ze daar in leeftijdsklasse lopen bijv de winnaar van de nieuwjaars loop in de klasse 60+ liep 40min en de 2de liep 42 min. Dit was in pfalzdorf met oudjaar erg leuk zelf ik heb in het verleden in duitsland nogal wat prijsjes weggesnoept. Dit geeft je een voldaan gevoel
cornelli racing cycles Uden

davey
Forum-lid

davey 08 mar 2007 22:25

zaterdag wedstrijd rijkevorsel, nog 2 ronden,  lek..  :S
zondag wedstrijd dottingies, ng 200meter, valpartij eerste rij,   :S

seizoen begint goed,

nieuwe shifters beschadigd.  stuurtje gescheurt, cosmics beschadigd, pedalen net nieuw zaterdagavond gemonteerd helemaal geschaafd, achterderr helemaal geschaafd,zadelpen staat iemand zijn tandblad gegraffeerd,zadel gescheurd,  

chevalier
Forum-lid

chevalier 08 mar 2007 23:53

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 08 Maart 2007

zaterdag wedstrijd rijkevorsel, nog 2 ronden,  lek..  :S
zondag wedstrijd dottingies, ng 200meter, valpartij eerste rij,   :S

seizoen begint goed,

nieuwe shifters beschadigd.  stuurtje gescheurt, cosmics beschadigd, pedalen net nieuw zaterdagavond gemonteerd helemaal geschaafd, achterderr helemaal geschaafd,zadelpen staat iemand zijn tandblad gegraffeerd,zadel gescheurd,  

Zo dat is allemaal niet zo mooi en dat loopt aardig in de centjes, maar ben je er zelf wel redelijk zonder kleerscheuren vannaf gekomen.

Plaats reactie