Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Droomfiets

silvan
Forum-lid

silvan 21 mar 2006 12:47

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Maart 2006

Lol... ik trainde vanmorgen met een paar profs, totdat ze over mijn fiets begonnen. Waarop er eentje zei "Het verwondert me dat jij nog geen Lightweights hebt" en een andere dan verklapte dat ik dat wél heb.  Van die eerste kreeg ik direct de vraag om ze op het WK te mogen gebruiken: "Ik wil zo hard Lightweights hé!!".

Haha , leuk verhaaltje. Dat een prof aan jou vraagt of hij je Lightweights mag lenen. Wie was dat dan als ik vragen mag? En heb je trouwens toegezegd of ben je er te zuinig op?

casran
Forum-lid HC

casran 21 mar 2006 13:18

Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 21 Maart 2006

Haha , leuk verhaaltje. Dat een prof aan jou vraagt of hij je Lightweights mag lenen. Wie was dat dan als ik vragen mag? En heb je trouwens toegezegd of ben je er te zuinig op?

Zowat de beste Belgische pistier en aanstormend talent; op de piste heeft hij Xentis wielen. Die vraag was eigenlijk eerder een grapje, en hij schrok toen ik zei dat ie dat best wel 'ns mocht... waarop een QuickStep prof verbaasd "meende da nu?" zei (probleem is dat ik het aan die laatste liever niet uitleen: die gast heeft te veel macht). Nu goed, het gaat over het WK, dat hij dit jaar niet zal rijden, maar volgend jaar misschien wel.. we zien dan wel. Maar ik denk dat hij als puntje bij paaltje komt niet eens met uitgeleende wielen zou wíllen rijden.
Ik nam op training vanmorgen een foto, toen ik met deze AG2R-kerel terug naar z'n hotel reed. Enig idee wie het is?  (tip: op al zijn andere truitjes staan wereldboogbandjes)

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

bianchirider
Forum-lid

bianchirider 21 mar 2006 13:46

geen idee wie het is maar vind die b'twin racing fietsen wel heel mooi.
in een frans wielertijdschrift die ik ook koop staat er in de februari editie een heel artikel over deze fiets. mja, je zou van minder watertanden

casran
Forum-lid HC

casran 21 mar 2006 13:54

Quoten: Origineel geplaatst door bianchi rider op 21 Maart 2006

geen idee wie het is maar vind die b'twin racing fietsen wel heel mooi.
in een frans wielertijdschrift die ik ook koop staat er in de februari editie een heel artikel over deze fiets. mja, je zou van minder watertanden

Oh man, die zijn spuuglelijk. Gisterenmiddag ging ik eten in het hotel waar AG2R zit, en bij het buitenkomen heb ik hun fietsen op de parking eens bekeken. Ze hebben die b'twin carbons en de titanium Decathlons; die titaniums zijn beduidend mooier, vind ik, maar ook daar is de renner hierboven (oeps... 'k verklapte bijna z'n naam; raden hé jongens!) niet zo tevreden over, vooral op de kasseien. Deze b'twin vind ie steviger; maar op het einde van de training wisselende hij even van fiets met Wouter Weylandt (QuickStep), en telkens Wouter behoorlijk wat kracht op de pedalen zette (Wouter is een echt Boonen-type!) vloog de ketting ervan.... maar dat kan ook aan het gebrekkig mechaniekerswerk van AG2R liggen.
Goed, voor jou dus een "droomfiets". Mijn foto's van gisteren. Ah ja, ze hebben ook een versie mét wielen!

http://img399.imageshack.us/img399/5097 ... 2r48qr.jpg (Scanlon heeft nog de oudere alu fiets)http://img232.imageshack.us/img232/6516/ag2r50db.jpg

- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

bianchirider
Forum-lid

bianchirider 21 mar 2006 14:06

een droomfiets zou ik het niet noemen maar ik vind ze wel heel mooi. al kan je in een boekje niet altijd afgaan op de plaatjes. een fiets in 'real life' zien is nog iets anders.
wat de kwaliteiten betreft, daar heb ik geen ervaring mee dus ga me er niet over uitspreken maar ik geloof best wat je zegt dat ze qua mechaniek misschien niet 'top' zijn...
en om een fiets zen ketting eraf te trappen door de spierkracht  wist niet dat dat mogelijk was...

bianchirider
Forum-lid

bianchirider 21 mar 2006 14:09

mja, ik zou hier de hele ag2r ploeg kunnen opnoemen maar dat is de bedoeling van het spel niet é...
toch 1 vraagje: is het een fransman of een spanjaard? of geen van beiden?

casran
Forum-lid HC

casran 21 mar 2006 14:11

een droomfiets zou ik het niet noemen maar ik vind ze wel heel mooi. al kan je in een boekje niet altijd afgaan op de plaatjes. een fiets in 'real life' zien is nog iets anders.
wat de kwaliteiten betreft, daar heb ik geen ervaring mee dus ga me er niet over uitspreken maar ik geloof best wat je zegt dat ze qua mechaniek misschien niet 'top' zijn...
en om een fiets zen ketting eraf te trappen door de spierkracht  wist niet dat dat mogelijk was...

Ja, tot 2 keer toe, maar het gaat dan wel over iemand die top is in massaspurten en onlangs 2e in Nokere Koerse (in de spurt voor de tweede plaats spurtte hij ieder los uit de wielen)... 'k Heb serieus gelachen!  Wat ik bedoelde met de mechaniek, is dat het allemaal niet zo nauw steeks bij AG2R precies: gisteren waren de fietsen nog steeds niet gekuist van de koers daags tevoren, de kaderplaatjes hingen er nog aan, etc etc.

Eentje uit de Baltische staten. Wereldkampioen tijdrijden beloftes van Zolder.  Inkoppertje?

arjanh
Forum-lid

arjanh 21 mar 2006 14:24

Casran gaf al meer aanwijzingen...Kijk eens naar de naam van de file.... Tomas.Google AG2R en Tomas en je komt bij....?

lancer
Forum-lid

lancer 21 mar 2006 14:39

nog een tip: Litouwen

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 21 mar 2006 15:57

Ugh, Casran, 't is een droomfietsen topic he!

noppie
Forum-lid

noppie 21 mar 2006 16:22

Het is Tomas VAITKUS
kiekeboe

bianchirider
Forum-lid

bianchirider 21 mar 2006 22:47

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Maart 2006

Ja, tot 2 keer toe, maar het gaat dan wel over iemand die top is in massaspurten en onlangs 2e in Nokere Koerse (in de spurt voor de tweede plaats spurtte hij ieder los uit de wielen)... 'k Heb serieus gelachen!  Wat ik bedoelde met de mechaniek, is dat het allemaal niet zo nauw steeks bij AG2R precies: gisteren waren de fietsen nog steeds niet gekuist van de koers daags tevoren, de kaderplaatjes hingen er nog aan, etc etc.

Eentje uit de Baltische staten. Wereldkampioen tijdrijden beloftes van Zolder.  Inkoppertje?

jeee... van een prof team had ik wel meer verwacht. ach ja, ik ken dat circuit niet zo goed van nabij zoals jij (en anderen wss hier op het forum) maar dit vind ik toch niet kunnen voor een profteam...
hehe, 2 maal dan nog... die van ag2r zal ook in zijn eigen gedacht hebben

Plaats reactie