Vandaag gefietst in 2012
Groningen - Hoogkerk - Peize - Althena - Norg - Huis ter Heide - Westervelde - Huis ter Heide - Smilde - Hoogersmilde - Huis ter Heide - Zeijerveld - Zeijen - Ubbema - Tynaarlo - Haren - Groningen.
Goed voor 94 km. Vlak voor Haren nog een stortbui over me heen gekregen, maar kon gelukkig even schuilen onder een viaduct. Fijn ritje met 29 km/uur gemiddeld.
Goed voor 94 km. Vlak voor Haren nog een stortbui over me heen gekregen, maar kon gelukkig even schuilen onder een viaduct. Fijn ritje met 29 km/uur gemiddeld.
Laatst gewijzigd door havana op 15 jun 2012 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag in een grotendeels stralend weer mijn eigen versie van de Reichswaldtour gereden. De echte is morgen en overmorgen, maar een dag mooi weer mag je dit voorjaar niet laten lopen. Route: Doesburg, Wehl, Beek, s-Heerenberg, Emmerich, Grieth, Wissel, Moyland, Bedburg-Hau, Kleve, Nutterden, Kranenburg, Nijmegen, Lent, Bemmel, Haalderen, Gendt, Doornenburg, Huissen, Loo, Westervoort, Giesbeek, Doesburg. Goed voor precies 150 km en ruim 29 km/u. Net voor de eerste bui thuis. Geen kaart of gps bij me dus af en toe wat om gereden waardoor de Oude Holleweg voor een volgende keer wordt bewaard.
Huis ter Heide grenst toch aan Zeist...havana schreef:Groningen - Hoogkerk - Peize - Althena - Norg - Huis ter Heide - Westeremden - Huis ter Heide - Smilde - Hoogersmilde - Huis ter Heide - Zeijerveld - Zeijen - Ubbema - Tynaarlo - Haren - Groningen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fijn als je niet vast zit aan het weekend. Hopen dat het morgen meevalt (160km in de planning)havana schreef:Groningen - Hoogkerk - Peize - Althena - Norg - Huis ter Heide - Westeremden - Huis ter Heide - Smilde - Hoogersmilde - Huis ter Heide - Zeijerveld - Zeijen - Ubbema - Tynaarlo - Haren - Groningen.
Less is bore
Docent zijn heeft zo z'n voordelen (parttime werken trouwens ook)
@ kxlight
Hier in Drenthe hebben wij ook een Huis ter Heide
@ kxlight
Hier in Drenthe hebben wij ook een Huis ter Heide
- daniel1975
- Forum-lid HC
We wilden 7uur starten voor 160km Ronde van NH, maar zijn omgedraaid met auto. Geen zin om met 6,5gr in de regen te starten. Hopelijk hier straks nog een droog rondje doen.
Less is bore
Was vanmorgen ook van plan om de RvNH (160km) te rijden. Uiteindelijk toch maar de mountainbike gepakt en met z'n vieren 3 uurtjes in de duinen getraind. Alle paden, duintoppen en singletracks lagen er perfect bij. Weliswaar viel er een enkel regenbuitje en stond er slechts 6°C op de teller, maar daar hadden we — mede door het stevige tempo — eigenlijk geen erg in. En na gedane arbeid natuurlijk nog even nagebabbeld op 'n strandpaviljoen bij het open haardvuur, alwaar de warme choc & appelpunt wederom naar meer smaakte.
-
- Forum-lid
Gisteravond weer 10km drafsport gedaan en vandaag wat last van een spier. Dat lopen blijft toch een stuk gevoeliger dan fietsen. Daarom maar een enigszins op de fiets geïnspireerde lunch...
Misschien dat ik straks nog even de fiets pak om op café te gaan.
Misschien dat ik straks nog even de fiets pak om op café te gaan.
Ik kom net thuis van behoorlijk natte training. Almere, Eemnes, Amersfoort, de Bilt, Groenekan, Maarseveen, Loosdracht, Bussum, Naarden, Almere. Ik heb ook nog een renner in korte broek gespot. de malloot.
107 km met veel wind, veel regen, een paar hagelstenen en pas op het eind een zonnetje.
107 km met veel wind, veel regen, een paar hagelstenen en pas op het eind een zonnetje.
Live fast; die young. mijn blog
Hier (Den Haag) schijnt nu al 4 uur de zon. Hield rekening met slecht weer dus het werd slechts 50km met een wel heel stevige wind. Het was trouwens wel heel rustig wat wielrenners betreft. Volgens de voorspelling kan ik morgen een lange duurtocht maken zonder echt nat te worden.
Dat je die 'malloten' geregeld ziet komt omdat je met korte broek en lage temperaturen prima kan fietsen zonder het koud te krijgen. Dat het verre van optimaal is voor je spieren hebben zij waarschijnlijk niet door.rob74 schreef: Ik heb ook nog een renner in korte broek gespot. de malloot..