Wielrennen op tv
-
- Forum-lid
Hij werd op 36-jarige leeftijd wereldkampioen, in 1996. Het jaar dat Boogerd zijn eerste etappe won in de Tour.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat hij de Ronde van Vlaanderen won. Ik heb de hele dag voor de buis gezeten en de koers gevolgd.
Adrie kon afzien als geen ander, ook in trainingen.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat hij de Ronde van Vlaanderen won. Ik heb de hele dag voor de buis gezeten en de koers gevolgd.
Adrie kon afzien als geen ander, ook in trainingen.
Ik vond dat er niet veel over hun eerste meerdaagse koers werd gepraat. Zoals gewoonlijk ging het weer vooral over het dopingverleden van Boogerd. Vervolgens Boogerd ook nog uit de tent proberen te lokken om wat over Erik Dekker te zeggen. Toch jammer dat ze nooit eens verder kunnen kijken en over het heden (in dit geval Roompot) te praten.
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
+1
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
Ronde van Vlaanderen van start tot finish op tv
Goeie training voor het zitvlees
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... ish-op-tv/
Goeie training voor het zitvlees
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... ish-op-tv/
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Met de Tacx voor de televisie?
-
- Forum-lid HC
Ik vind vlaanderen een topkoers, maar gaan jullie echt de eerste 100 kilometer kijken? Ik val dan echt in slaap zeg...
De combo eerst zelf een paar uurtjes, douchen en een goede lunch met de tv aan vind ik een betere zondag.
De combo eerst zelf een paar uurtjes, douchen en een goede lunch met de tv aan vind ik een betere zondag.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Wat voor een lunch?wasbeer2006 schreef:Ik vind vlaanderen een topkoers, maar gaan jullie echt de eerste 100 kilometer kijken? Ik val dan echt in slaap zeg...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind de laatste 150km kijken al een straf. Twee uurtjes is genoeg (en vaak nog te lang).
Less is bore