Garmin Edge 800
[quote="tomkolkman"]Zo mogen daar trouwens wel een keer mee opschieten, de laatste firmware is al weer aardig verouderd. [/quote]
Idd, ik kan zo 10+ bugs opnoemen.. 't is eerder een beta firmware.
De lijn is idd niet super goed zichtbaar. Ik heb de backlight standaard aan, anders is het niet te doen. Hopelijk maken ze hem wat dikker + nog fellere kleur.
Idd, ik kan zo 10+ bugs opnoemen.. 't is eerder een beta firmware.
De lijn is idd niet super goed zichtbaar. Ik heb de backlight standaard aan, anders is het niet te doen. Hopelijk maken ze hem wat dikker + nog fellere kleur.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Maar ja de huidige status van de 705 zou je op een heel aantal vlakken ook nog steeds beta kunnen noemen. Het is mij een raadsel waarom ze bijv het ijken van de hoogte niet voor elkaar krijgen. Ze hadden wel eens een bayesian filter over de GPS data kunnen halen, als je dan door een tunnel heen rijdt, dan rij je niet 150 km/h als je eruit komt.
De Nederlandse vertaling van alles wat met vermogen te maken heeft lijkt door een analfabeet gemaakt te zijn. De ene keer wordt het vermogen genoemd (wat goed is), maar er is ook een lijstje met functies die 'kracht' heet, terwijl dat ook vermogen had moeten zijn. Importeer je de boel in Training Center dan heet 't op eens 'voeding'.
En te snel zullen ze ook niet met een update uit willen komen, want dat hebben ze al te vaak bij de 705 gedaan met als gevolg crashende GPSjes.
De Nederlandse vertaling van alles wat met vermogen te maken heeft lijkt door een analfabeet gemaakt te zijn. De ene keer wordt het vermogen genoemd (wat goed is), maar er is ook een lijstje met functies die 'kracht' heet, terwijl dat ook vermogen had moeten zijn. Importeer je de boel in Training Center dan heet 't op eens 'voeding'.
En te snel zullen ze ook niet met een update uit willen komen, want dat hebben ze al te vaak bij de 705 gedaan met als gevolg crashende GPSjes.
-
- Forum-lid
Die vertaalafdeling is inderdaad lachen: Software van Garmin op de PC gezet en daar stond een knop "Afslag", het duurde even voordat ik in de gaten had dat ze waarschijnlijk "Exit" bedoelden
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Tcx courses moet je in de folder "newfiles" zetten maar hoe zet je GPX routes erop?
-
- Forum-lid
In dezelfde folder.
[quote="HenkV"]Tov van de 705 vind ik de presentatie van het koerslijntje op de map héél erg veel slechter. Je ziet 't ding nauwelijks. Ik ben aardig aan het stoeien geweest om een optie te vinden om die lijn breder te maken en een andere kleur te geven. Alleen die kleur kan ik vinden, maar dan moet ik de track vast op het display zetten en eerlijk gezegd helpt 't nog geen snars.
Heeft iemand een goede tip of is het wachten op een firmware upgrade?[/quote]
Klopt idd. Vooral in de zon is het af en toe zeer slecht te zien. Ik rij tegenwoordig gewoon met afslagbegeleiding aan. De Edge 800 is snel genoeg met berekenen hiervoor. Met de 705 is dit bijna niet te doen, omdat deze een stuk trager is..
Hopelijk komt er snel een update aan..
Heeft iemand een goede tip of is het wachten op een firmware upgrade?[/quote]
Klopt idd. Vooral in de zon is het af en toe zeer slecht te zien. Ik rij tegenwoordig gewoon met afslagbegeleiding aan. De Edge 800 is snel genoeg met berekenen hiervoor. Met de 705 is dit bijna niet te doen, omdat deze een stuk trager is..
Hopelijk komt er snel een update aan..
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc