Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
-
- Forum-lid
Het ergste lijkt me nog dat als je een echte Pinarello hebt, dat je elke keer op allerlei details moet wijzen om aan mensen uit te leggen dat ie echt is....
Ik vraag ook bij iedere renner met een Pina die ik inhaal of ie echt is.... Flauw hè...? Eigenlijk wel, maar ik vind 't zelf bijzonder geestig
Ja daar heb je gelijk in. Ik merk ook dat ik vaak wantrouwend ben. Dat ik vaak ff kijk of het wel echt is. Wel jammer want pinarello is wel een heel mooi merk vind ik. De echte dan hè . Zonde dat. Het imago zo wordt verkloot door n stel randdebielen die nog ineens nepframes kunnen bouwen die niet opvallen.
Gr Rob
Gr Rob
Ach, dan heb je een aanleiding om over je duur betaalde fiets te lullen, volgens mij vinden de meeste Pina-rijders dat helemaal niet zo erg.afrit13 schreef:Het ergste lijkt me nog dat als je een echte Pinarello hebt, dat je elke keer op allerlei details moet wijzen om aan mensen uit te leggen dat ie echt is....
Heel erg veel erger lijkt het mij dat je fiets ontmaskerd wordt als zijnde nep, terwijl je er net trots mee aan komt fietsen en je er een flinke bak met geld voor hebt neer gelegd omdat je zelf de illusie had dat hij echt is/was.
Dat lijkt mij tamelijk dramatisch, dan ga je wel even flink op je plaat......
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Ik kan het niet goed zien nep of echt. Het stikt in mijn omgeving van de Pina's. Ik fiets iedere dag op weg naar mijn werk langs Vosfietsen in Zwanenburg, en daar gaan de 'echte' in stevig tempo over de toonbank.
Laatst gewijzigd door fietsernl op 16 mar 2017 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
De Vos zijn facebookpagina maakt je ook spontaan aan het janken. Dikke Pina's met 6 cm aan spacers en een stuurpen van 4 cm :[
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik werd ooit bijgehaald door iemand die begon te vertellen dat ik teveel had betaald voor de mijne. Die van hem was minstens zo goed, maar kwam uit China.....havana schreef:Ik vraag ook bij iedere renner met een Pina die ik inhaal of ie echt is.... Flauw hè...? Eigenlijk wel, maar ik vind 't zelf bijzonder geestig
De bewijsdrang van die china-bezitters is best groot
Less is bore
- Jaap Telder
- Forum-lid
Grootste imitatiefouten zitten in verkeerde framevormen en kabelingangen etc. (60.1 en 65.1).
Als bijproduct vaak ook nog verkeerde lettertypen en spuitwerk.
Als bijproduct vaak ook nog verkeerde lettertypen en spuitwerk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan lig ik daar geen seconde van wakkerLcsmet schreef:Ik heb ergens gelezen dat je de jouwe zou laten overspuiten.
Hopelijk dat Jaap naderhand de jouwe er dan niet uithaalt als een nepperd
En het zal duidelijk een neppert zijn, 1 detail in het design wordt anders dan het origineel.
Less is bore