WK Glasgow 2023
Laat toch mensen voor hu gevoelens uitkomen, wat is daar fout mee? Zeker bij de dames. En ze hebben elkaar geen cadeautjes gedaan mooi zo.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Haha, het is n grapje he. Precies om dat te duiden
-
- Forum-lid
Dat zou dan de tweede lekke band zijn? Best wel veelTussendoor schreef: ↑13 aug 2023 17:53Want? In de laatste ronde had ze een lekke band, zegt ze zojuist in een interview.
@Lugosi, ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar of dat de reden is dat ze huilt? Er zijn er meer die huilen zonder het drama van de familie Kopecky.
-
- Forum-lid
Geweldige en o zo verdiende winnaar vandaag. Na zo’n topjaar qua prestaties, de successen op de baan afgelopen week en na de zelfmoord van haar broer in maart. We hielden het hier niet droog.
Prachtige en spannende koers om naar te kijken. Ik vond dat Nederland wel erg lang wachtte achter Chabbey om de kastanjes voor Lotte uit het vuur te halen
Vollering heeft toch een erg grote motor hoor, die is in de finale een paar keer herrezen, heel sterk - ook mentaal.
Maar Lotte was veruit de sterkste vandaag. Wat een bekroning voor een schitterend seizoen, en wat een week voor haar!
Ah ja, ook mooi om te zien hoe AVV finishte, een grote dame - en ook bij haar emoties in het interview met Sporza achteraf...
Ook heel sjiek van haar hoe ze in dat interview zelf de link weet te leggen naar Kopecky.
Ik ga ze missen in het vrouwenpeloton.
Vollering heeft toch een erg grote motor hoor, die is in de finale een paar keer herrezen, heel sterk - ook mentaal.
Maar Lotte was veruit de sterkste vandaag. Wat een bekroning voor een schitterend seizoen, en wat een week voor haar!
Ah ja, ook mooi om te zien hoe AVV finishte, een grote dame - en ook bij haar emoties in het interview met Sporza achteraf...
Ook heel sjiek van haar hoe ze in dat interview zelf de link weet te leggen naar Kopecky.
Ik ga ze missen in het vrouwenpeloton.
Ze gaf het toch zelf aan in het interview met de uci-verslaggever. Die dan de vraag stelde tears of happiness? Blijkbaar had de man niet veel voorbereidend werk gedaan, want hij wist werkelijk niet waarover ze het had.
Ook bij de domme suggestieve vragen van Renaat werd het moeilijk voor haar.