Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
geer schreef:Nieuwe pothelm. Vind er maar wat van!
vind hem er wel 'snel' uitzien. Ben alleen heel benieuwd hoe het met de warmteontwikkeling is!
Volgens mij ben je een grote Castelli liefhebber. Ik meld me net aan voor de Gran Fondo 3 en ik zie dat ze voor het shirt met een andere fabrikant in zee gaanjsprbcn schreef:Ik wil een donkere hebben dus nog even wachten...
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ik heb een nieuwe wielset gekocht:
Chris King R45 naven, 24H voor, 28H achter
Pacenti SL23 velgen
Sapim CX-Ray spaken.
Ben benieuwd hoe het rijdt, zou nogal anders (sneller, beter sturen en comfortabeler) zijn door de andere bolling van de banden op een bredere velg.
Nu nog even wachten op wat andere onderdelen en dan mijn zomerfietsje weer opbouwen en gaan rijden!
Pacenti SL23 velgen
Sapim CX-Ray spaken.
Ben benieuwd hoe het rijdt, zou nogal anders (sneller, beter sturen en comfortabeler) zijn door de andere bolling van de banden op een bredere velg.
Nu nog even wachten op wat andere onderdelen en dan mijn zomerfietsje weer opbouwen en gaan rijden!
- fietsnewbie
- Forum-lid
Help mij eens even. Ik lees wel vaker dat de carbonvelgen tijdens het rijden lekker opbollen.fe schreef:Ik heb een nieuwe wielset gekocht:
Pacenti SL23 velgen
Sapim CX-Ray spaken.
Hoe moet ik dat zien?