foto van je fiets
Vette bak Willem:-)
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Tnx Serge! Ouwe Cervelo tijger
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
-
- Forum-lid
Mooie fiets hoor! Jammer genoeg nog zonder de nieuwe houderJasperGR schreef:Foto van m'n Focus, dag voor de Velomediane.
Ja bedankt! en dit bericht is helemaal jammer... Maar zonder de nieuwe houder heb ik ook goud gehaald!gaisdergerman schreef:Mooie fiets hoor! Jammer genoeg nog zonder de nieuwe houderJasperGR schreef:Foto van m'n Focus, dag voor de Velomediane.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
hetfietsertje1958 schreef:Vanmorgen binnengekregen, een van de laatste Aeroads 8.0 2013 maatje S met een compact crank. Pedalen zitten er inmiddels in, zadel 3 cm lager, remmen zijn gesteld dus de remhoeven staan nu ook in de juiste positie, de frishbee gaat er uit als blijkt dat alles goed staat afgesteld en de stickers laat ik voorlopig nog even op de wielen.
Mooi, mooi ,mooi : wellicht alleen de gele stickertjes van velg halen? De witte idd gewoon laten zitten.
De voldoening duurt langer dan de pijn...
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
@dicky, mooie cannondale, welke maat is dat als ik vragen mag?
Vandaag mijn eerste racefietsje opgehaald
Bij aankoop:
Even later:
Na mijn oldtimer fietsen die ik minimaal gebruikte om op te rijden werd het tijd voor een fietsje om kilometers mee te maken. Dus geen ombouwproject meer, maar een trainingsfietsje. En titanium omdat ik dat een gaaf materiaal vind. En goedkoop.
Dat is dus deze geworden, gezien de fiets weinig nostalgische waarde heeft zal hij toch wel een beetje verbouwd worden. Het meeste geel gaat er wel af denk ik.
Vandaag mijn eerste racefietsje opgehaald
Bij aankoop:
Even later:
Na mijn oldtimer fietsen die ik minimaal gebruikte om op te rijden werd het tijd voor een fietsje om kilometers mee te maken. Dus geen ombouwproject meer, maar een trainingsfietsje. En titanium omdat ik dat een gaaf materiaal vind. En goedkoop.
Dat is dus deze geworden, gezien de fiets weinig nostalgische waarde heeft zal hij toch wel een beetje verbouwd worden. Het meeste geel gaat er wel af denk ik.