Timo 2.0 schreef:Het cultuurtje van Cervélo verkopers en rijders klopt zichzelf voortdurend op de borst, voelen een onderling verbond van mensen die zouden weten wat superieur is. Het hebben van zo'n fiets is geen persoonlijke keuze meer, het is voor de adepten ook het criterium naar andere fietsers: je moet op zo'n fiets rijden en er onvoorwaardelijk de loftrompet over steken. Anders ben je in het gunstigste geval een sneu geval die zichzelf tekort doet maar ongetwijfeld om zou gaan zodra hij een keer op een Cervélo zou rijden. Maar als je echt niet mee wil doen in de hype dan krijg je het stempel een Cervélo "hater" te zijn.
Ik vind het simpelweg geen mooie fietsen.
Ik ben juist weer terug van een training met mijn cervelo rs ,en ik zeg het nog eens . Ik heb nog nooit zo een goede fiets gehad !!!
Heel stijf en uitzonderlijk veel comfort ! Je kan er gewoon niet over mee praten als je zo een fiets nog niet hebt gehad ! Ik heb al heel veel top fietsen gehad van trek ,ridley,specialized enz maar deze cervelo is gewoon een klas apart en ik hoop dat ik dit binnen een jaar nog kan zeggen want ik heb hem nog niet zo lang . Maar om personen als jij die blijkbaar niet kunnen verdragen dat iemand zijn mening geef over zijn fiets (uit jaloezie of wat dan ook ,ik weet het niet ) zal ik een speciale gelogen mening schrijven over mijn fiets .
Cervelo RS ,wat een rommel fiets zo slap als een vod en ontzettend veel trillingen op het voorwiel bij het remmen . Bij het aanzetten slaagt het achterwiel tegen de kader en ga zo maar verder , deze fiets is echt niet aan te raden !!!
Als ik u en misschien nog andere personen hier een plezier mee kan doen , was dit graag gedaan .