Ali.
Tubeless
Ali, idd kost twee keer niets.
En meteen een voorraadje snelsluitingen erbij.
Voor beiden: nog geen halve euro per stuk.
En meteen een voorraadje snelsluitingen erbij.
Voor beiden: nog geen halve euro per stuk.
Is niet veel, inderdaad. Maar was benieuwd of er milieuvriendelijker alternatieven zijn voor een fatsoenlijke prijs.
(reminder: oude 26" binnenbanden controleren op verwijderbare kernen)
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Wel zwarte bestellen
Ik zocht rode.
Niet zijken maar reiden !
quick link
Iemand al een goede oplossing gevonden voor het verwijderen van sealant uit een koersbroek? Alles wat online te vinden is heb ik inmiddels geprobeerd. Hoewel ik echt één van de early adapters ben van tubeless op de racefiets begin ik het toch wel zat te worden dat ik elk jaar dure kleding naar de verdoemenis help....
TREK Domane SL7
Weet je wel zeker dat het sealant is/was wat in je koersbroek heeft gezeten.house schreef: ↑23 okt 2024 20:03 Iemand al een goede oplossing gevonden voor het verwijderen van sealant uit een koersbroek? Alles wat online te vinden is heb ik inmiddels geprobeerd. Hoewel ik echt één van de early adapters ben van tubeless op de racefiets begin ik het toch wel zat te worden dat ik elk jaar dure kleding naar de verdoemenis help....
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Na 10km was het op de PlugPlug Zwin weer prijs, leegloper zonder dat er sealant zichtbaar is. Uiteindelijk na 2x pompen beslist om een biba te steken. Heerlijke cocktail van modder gras en roze smurrie was dat. Dit weekend dan maar eens het wiel grondig nagekeken en volgens mij was het velglint het probleem. Op enkele plaatsen was het losgekomen van de velg. Er zat nog meer dan voldoende sealant in de band en geen sporen van sealant in de velg zelf. Bon, uiteindelijk toch gewoon nieuw lint gelegd en nu blijft het wiel (voorlopig) op druk.
Om maar te zeggen, ik ben onvoorwaardelijke voorstander maar wanneer je een akkefietje tegenkomt is het toch een pak geklier .
Om maar te zeggen, ik ben onvoorwaardelijke voorstander maar wanneer je een akkefietje tegenkomt is het toch een pak geklier .
Uno-X Mobility or bust!