foto van je fiets
-
- Forum-lid
Heb de Force groep gister voor het eerst echt getest. 70 km. waarvan 30 door de regen. De kennismaking met Cannondale was aangenaam, en met de Force groep evenzo. Boterzacht schakelen, en de Yaw-voorderrie waardoor je niet hoeft te trimmen en alle 22 versnellingen effectief te gebruiken zijn, is een goed ding. Het enige wat wennen voor mij was is remmen op fullcarbon in de regen..
Er zit al een zwart Flite zadel op wat de fiets een stuk strakker maakt om te zien..
Het is een maat 60. Vind m overigens groter lijken op de foto als in het echt
Er zit al een zwart Flite zadel op wat de fiets een stuk strakker maakt om te zien..
Het is een maat 60. Vind m overigens groter lijken op de foto als in het echt
Mooie fiets, maar ik ben dan ook een beetje Cannondale gek
Hij lijkt groter omdat ie een klein beetje schuin staat...
Sram is top, als je daar eigenlijk eens aan begonnen bent vind ik Shimano toch wel een stapje terug. Vergelijk met Campy heb ik niet helaas.
Hij lijkt groter omdat ie een klein beetje schuin staat...
Sram is top, als je daar eigenlijk eens aan begonnen bent vind ik Shimano toch wel een stapje terug. Vergelijk met Campy heb ik niet helaas.
-
- Forum-lid
Dankje Ruud. Een EVO was ook echt mijn droombak.
Ik ben een Campa man. Heb afgelopen seizoen met Ultegra gereden, prima spul, maar ik word er niet opgewonden van. Vooral remmen in de afdaling doe ik veel liever met Campy. Bovendien vind ik het veel mooier qua looks. Of ik liever met Sram of Campagnolo rij weet ik nog niet, maar Sram beviel me zeer! Vind ook dat je soms maar een kant uit kunt; Zoals op mijn Gios alleen Cinelli en Campagnolo kwam, was er nu geen andere optie voor mij als Sram en laag carbon..
Ik ben een Campa man. Heb afgelopen seizoen met Ultegra gereden, prima spul, maar ik word er niet opgewonden van. Vooral remmen in de afdaling doe ik veel liever met Campy. Bovendien vind ik het veel mooier qua looks. Of ik liever met Sram of Campagnolo rij weet ik nog niet, maar Sram beviel me zeer! Vind ook dat je soms maar een kant uit kunt; Zoals op mijn Gios alleen Cinelli en Campagnolo kwam, was er nu geen andere optie voor mij als Sram en laag carbon..
wielklem schreef:@dicky, mooie cannondale, welke maat is dat als ik vragen mag?
Vandaag mijn eerste racefietsje opgehaald
Bij aankoop:
Even later:
Na mijn oldtimer fietsen die ik minimaal gebruikte om op te rijden werd het tijd voor een fietsje om kilometers mee te maken. Dus geen ombouwproject meer, maar een trainingsfietsje. En titanium omdat ik dat een gaaf materiaal vind. En goedkoop.
Dat is dus deze geworden, gezien de fiets weinig nostalgische waarde heeft zal hij toch wel een beetje verbouwd worden. Het meeste geel gaat er wel af denk ik.
Ik vind het geel juist erg mooi bij de grijze kleur staan.
Ja het heeft wel wat maar op termijn gaat het er toch af, de stickers zitten nl. onder de blanke laklaag, en deze is niet overal even mooi meer.
De blanke lak haal ik er vanaf en dan maak ik wat subtielere stickers die erop komen.
Maar eerst een ander zadel! en pedalen, en stuurlint, en stuurpen enz.
De blanke lak haal ik er vanaf en dan maak ik wat subtielere stickers die erop komen.
Klinkt als een leuk project! Vergeet geen foto's te plaatsen gaandeweg, ben benieuwd:)wielklem schreef:Ja het heeft wel wat maar op termijn gaat het er toch af, de stickers zitten nl. onder de blanke laklaag, en deze is niet overal even mooi meer.