Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
- Contact
Dit weekend een nieuwe Shimano Ultegra 6700 12-23 cassette gemonteerd met een nieuwe KMC X10 SL-ketting (10 speed). Onderdelen gekocht bij het Duitse Bike-Components.
Het monteren van de ketting is met de KMC missing link erg eenvoudig. Juist lengte bepalen en monteren maar! Loopt als een lentezonnetje
Het monteren van de ketting is met de KMC missing link erg eenvoudig. Juist lengte bepalen en monteren maar! Loopt als een lentezonnetje
Bekijk mijn blog Just Cycling NL en volg mij op Twitter
vanmorgen bij Salden 2 prachtige campagnolo wielershirts gekocht
ze waren in een aanbieding die ik niet kon laten liggen ( 29,-/40eur)
Hier zullen ook wat mensen zijn die de kleren kunnen waarderen dus sla je slag mocht je het willen kopen.
Broeken waren er echter alleen maar in grote maten of hele kleine dus die heb ik niet kunnen kopen helaas
Hier zullen ook wat mensen zijn die de kleren kunnen waarderen dus sla je slag mocht je het willen kopen.
Broeken waren er echter alleen maar in grote maten of hele kleine dus die heb ik niet kunnen kopen helaas
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Hier zijn ook nog wat leuke Campagnolo kleding aanbiedingen:http://www.franspeeterstweewielers.nl/aanbiedingen/peter1981 schreef:vanmorgen bij Salden 2 prachtige campagnolo wielershirts gekocht
Maar een klein stukje fietsen voor jou .
Campagnolo Ultra Dork