![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Pinarello
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank je Rene. Wim is inderdaad super enthousiast, vakkundig en toegewijd. Ik heb mede daarom de fiets bij hem gekocht. Niet echt naast de deur, maar ik had het er graag voor over. Als je veel geld uitgeeft aan een frame dan is persoonlijke aandacht erg prettig. Een setje Bora's (ultra two) vind ik ook mooi, en wellicht komen ze wel een keer, maar waar ik echt op zit te wachten is een full carbon clincher set van Campa. Zeg maar een Bora C. ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Hoi Deijn, Ik zit niet dieper op de Dogma. Het vertekend wat omdat de Dogma geen slooping frame is.
Na de eerste rit op de Dogma weet ik uiteraard meer. De Lightweights staan inderdaad mooi in de Tarmac, maar dat geldt ook voor de Fulcrum racing speed XLR en de Mavic Cosmic carbone SLR's. De Cosmic carbone SLR's staan net als de Lightweights naar mijn mening ook goed in de Dogma, maar met de Lightweights is de Dogma wat lichter. Ik ben het met je eens dat Bora's erg goed staan in een Dogma. Wellicht komt dat er nog een keer van.![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Na de eerste rit op de Dogma weet ik uiteraard meer. De Lightweights staan inderdaad mooi in de Tarmac, maar dat geldt ook voor de Fulcrum racing speed XLR en de Mavic Cosmic carbone SLR's. De Cosmic carbone SLR's staan net als de Lightweights naar mijn mening ook goed in de Dogma, maar met de Lightweights is de Dogma wat lichter. Ik ben het met je eens dat Bora's erg goed staan in een Dogma. Wellicht komt dat er nog een keer van.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Bedankt Caspar!
In het echt is de Dogma nog fraaier dan op de foto.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Op de foto lijkt het namelijk dat de Dogma een halve steen (2,5cm) lager staat dan de works.
Ben benieuwd naar jou ervaring na een paar ritten mbt het verschil tussen beide fietsen.
Ben benieuwd naar jou ervaring na een paar ritten mbt het verschil tussen beide fietsen.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Erg mooi geworden! Was er ook wel nieuwsgierig naar, maar kan begrijpen dat je deze hebt gekozen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/