Specialized
Ik snap dat commentaar op de cotton bandjes niet helemaal? ouwe beige wangen bandjes??wasbeer2006 schreef:+85, wat is dat lelijk idd die ouwe beige wangen, verschrikkelijk. Ik snap er ook echt niets vandaniel1975 schreef: Ik vind het vooral jammer dat er weer een soort van 'ouwe beige wangen bandjes' hype is. Echt zo enorm foeilelijk op een moderne fiets. Je zet toch ook geen Mustang '67 velgen op een nieuwe 911?
het halve prof peloton fietst op tubes die er het zelfde uitzien. Of je moet die ook niet mooi vinden meer ouderwets is het iid niet.
-
- Forum-lid
Niet alles wat de profs doen is mooi...
Ik vind het ook niet mooi op een moderne fiets en daarbij veel fietsen in het profpeloton ook niet.
De look is ouderwets dat word bedoeld.
Ik vind het ook niet mooi op een moderne fiets en daarbij veel fietsen in het profpeloton ook niet.
Maak joe woar
- Serge du Temps
- Forum-lid
Al meer bekend over welke sprint allez x2 smaken we hier in Europa kunnen bestellen?
- fietser1972
- Forum-lid
Dat paarse frame met die voorvork in panterprint
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- Supergrover
- Forum-lid HC
Wordt een beetje een hipstermerk met deze kleurstellingen.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1Fietsen?altijd schreef:Niet alles wat de profs doen is mooi...
Less is bore
- fietser1972
- Forum-lid
Supergrover schreef:Wordt een beetje een hipstermerk met deze kleurstellingen.....
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Vooral die lichtblauwe vind ik erg mooi! Houd me aanbevolen voor info over dit model. Iemand een link naar een geometrietabel?