Gisterochtend dynaplug nodig omdat gaatje niet wilde dichten.
Vanavond toen ik op werk wou vertrekken band toch weer zachter, bleek dat plug zo goed als weg was. (door nattigheid/rotzooi op wegen)
Nieuwe plug erin maar en thuis band vervangen want geen zin in gedoe met dit weer.
In de zomer blijft zo'n plug wel zitten maar met nattigheid/rotzooi lost dat rubber gewoon op.
Tubeless
Zat er nog genoeg latex in je band?DDX schreef: ↑24 dec 2024 20:54 Gisterochtend dynaplug nodig omdat gaatje niet wilde dichten.
Vanavond toen ik op werk wou vertrekken band toch weer zachter, bleek dat plug zo goed als weg was. (door nattigheid/rotzooi op wegen)
Nieuwe plug erin maar en thuis band vervangen want geen zin in gedoe met dit weer.
In de zomer blijft zo'n plug wel zitten maar met nattigheid/rotzooi lost dat rubber gewoon op.
Als ik merk dat ik plots drukverlies heb, dan vul ik bij met 40cc.
En zo nog geen problemen gehad.
Herkenbaar (ander type plug, weliswaar). Rit naar huis met verse plug ging goed, maar volgende rit was de plug weggesleten waardoor het gat weer open ging. En ja, er zat meer dan genoeg latex in.
Mijn ervaring is overigens ook dat doc blue icm Schwalbe-banden de gaten dusver altijd dichtte (4x), maar doc blue icm Conti gp5000 dat in 3x nog nooit is gelukt (althans, niet boven 3 Bar).
Mijn ervaring is overigens ook dat doc blue icm Schwalbe-banden de gaten dusver altijd dichtte (4x), maar doc blue icm Conti gp5000 dat in 3x nog nooit is gelukt (althans, niet boven 3 Bar).
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
Er zat nog wel wat latex in ja. (of het genoeg is tja, met dit weer is werking denk ook wel wat minder met vochtigheid?)
Maar geen zin in gedoe met dit weer dus gewoon nieuwe band erop. (band had opzich nog wel weekje mee gekund (als in 1000km))
Maar geen zin in gedoe met dit weer dus gewoon nieuwe band erop. (band had opzich nog wel weekje mee gekund (als in 1000km))