Ik denk aan het eind van het seizoen, wanneer je er een rit van 300 km voor hebt moeten rijdenjsprbcn schreef:boswielrenner schreef: Ik zie nu pas dat deze niet van Castelli is.... ik hoop wel dat wanneer er een zwarte jersey komt deze wel weer van Castelli is trouwens (anders hoef ik hem niet)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ja, als je ketting lang genoeg is natuurlijk. Zelf weekendje bergen mee gedaan zonder problemen.deijn schreef: Past deze probleemloos als je een korte kooi derailleur hebt in combinatie met compact?
Foto is overigens een 25T dus begreep de vraag eerst niet
Ik ben benieuwd.... of 10.000m klimmenWiliertoerist schreef:Ik denk aan het eind van het seizoen, wanneer je er een rit van 300 km voor hebt moeten rijdenjsprbcn schreef:boswielrenner schreef: Ik zie nu pas dat deze niet van Castelli is.... ik hoop wel dat wanneer er een zwarte jersey komt deze wel weer van Castelli is trouwens (anders hoef ik hem niet)
Wat doet een man tijdens een "off-day"? Juist, chocola eten en/of shoppen
Kon het niet laten maar heb me wel nog kunnen inhouden... Weekje wachten op de post.
Verder nog wat eten en drinken van Multipower, schoenplaatjes en smeermiddeltjes voorop mijzelf en de fiets.
Kon het niet laten maar heb me wel nog kunnen inhouden... Weekje wachten op de post.
Verder nog wat eten en drinken van Multipower, schoenplaatjes en smeermiddeltjes voorop mijzelf en de fiets.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- boswielrenner
- Forum-lid
Wow, prachtige schoenen en top kwaliteit. Helaas te smal voor mijn voeten.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Thnx Van dat smalle zegt men wel vaker maar bij mijn gewone Zxelliums en Huez's heb ik daar nooit last van en ik heb toch echt geen smalle voeten... Ik denk dat door het veel aanwezig gebruikte meshmateriaal en de soepele overige materialen de schoenen na een "paar" keer dragen "oprekken" en zich vanzelf aanpassen aan de breedte van de voeten. Althans dat is mijn jarenlange ervaring. Dus dat de Ultimates mij te smal gaan zitten ben ik niet bang voor. Bij mijn pas aangeschafte Chasme mtb-schoenen is het wél een ander verhaal omdat daar minder meshmateriaal is in verwerkt, meer kunstleder en strakker vallen. Deze geef ik nog een tijdje de voordeel van de twijfel want anders worden het toch de Crossmax schoenen.
*ps: mooi shirtje heb je gekocht! Alleen snap ik die Castelli spulletjes niet
*ps: mooi shirtje heb je gekocht! Alleen snap ik die Castelli spulletjes niet
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik heb en draag zo nu en dan ook castelli.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Vandaag binnen gekregen. Ging voor de windstopper zoeken, dacht daarna de kleur van het shirt past er wel onder (duh) en de bib was ook wel prima. Dus nu twee mooie setjes tussen het losse spul dat ik al heb (deze naast team Italia), I like Castelli:
Nu nog opzoek naar een nieuwe (witte) helm en onopvallende camera. Heb al iets op het oog.
Nu nog opzoek naar een nieuwe (witte) helm en onopvallende camera. Heb al iets op het oog.
Specialized Allez Comp 2014 (Omega Pharma - Quick-Step) - Gazelle XR2 2010
- boswielrenner
- Forum-lid
2x Vredestein Fortezza Tricomp 23 mm zwart
1x Tacx Wielrichter
5x SIS GO Plus Caffeine Gelvoeding
1x Maxim Active Hydration tablets
2x KMC Missing Link 11s
1x Tacx Wielrichter
5x SIS GO Plus Caffeine Gelvoeding
1x Maxim Active Hydration tablets
2x KMC Missing Link 11s