foto van je fiets
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Ziet er wel erg gaaf uit, twee van zulke fraaie fietsen. Hopelijk is de kwaliteit van je wijn minstens zo goed als die van je fietsen... .
60 x Ventoux
Heb hem ook op de bianchi topic gepost,maar een mens mag toch fier zijn hé
Uploaded with ImageShack.us
- timofietst
- Forum-lid
Mooi!! Wat zijn dat voor wielen?
Mooie fiets! Wielen passen er goed bij
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
@Nijkie, Ik vind vooral die Kuipers erg fraai én smaakvol staan in je (fraaie) fiets!
-
- Forum-lid
Schitterende fiets!omer schreef:Heb hem ook op de bianchi topic gepost,maar een mens mag toch fier zijn hé
-
- Forum-lid
Het is een zeer mooie fiets maar met stickers op de wielen zoals de Kuota zou hij nog veel mooier zijn. Hij zou dan om te stelen zijn maar dat wil je zeker niet.gaisdergerman schreef:Schitterende fiets!omer schreef:Heb hem ook op de bianchi topic gepost,maar een mens mag toch fier zijn hé
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
-
- Forum-lid
Een pracht van een fiets. Deze zou in mijn woonkamer of slaapkamer nog mogen staan.nijkie schreef:Mijn Kuota met Kuiper fcc38mm en Speciliazed toupé pro zadel.
Mijn Kuota met de tube wielen.(sq 611 zadel is vervangen)
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Niet helemaal juiste topic ...spook schreef:Nee, geen enkel probleem. Dat wil zeggen, ik moest aan de deur € 34,95 betalen aan inklaringskosten. Maar ja, dat beschouw ik niet als een probleem
Bevallen de wielen goed?
Nog strak? Geen speling zoals je wel eens hoort bij chinese wielen
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)