Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

zapperdeflap
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:03

zapperdeflap 19 jul 2009 10:32

@de monsternaar,

Afbeelding

Mooie fiets, zwart stuur met geel lint ?
Grt. Zapp

lucnoa
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:52

lucnoa 19 jul 2009 15:01

ZAPPerdeflap schreef:@de monsternaar,

Afbeelding

Mooie fiets, zwart stuur met geel lint ?

Ik hoop voor u dat er geel in uw fietsuitrusting zit ! Zoals het team cervelo nu rondfietst op deze fiets met gele tint en witte uitrusting ? De fiets had beter gestaan bij het team van Cavendish ! Of de cervelo met groene tint en de groene uitrusting van Hushovd ? Als ik dan toch moest kiezen voor zo een fiets die ze aanpassen aan de tour de France zou ik opteren voor die van het jongeren klassement met de witte trui en een witte painting voor op mijn fiets !
Dit is mijn mening hé , en misschien maar een geluk dat meningen soms verschillend zijn ! Anders zouden we allemaal met dezelfde fiets rondfietsen en dit zou toch ook niet tof zijn .

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 19 jul 2009 15:49

@de monsternaar, erg mooie fiets veel plezier ermee blijf die Cervelo's erg mooie fietsen vinden.
YFood !!!

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6350
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 19 jul 2009 16:12

ZAPPerdeflap schreef:@de monsternaar,

Afbeelding

Mooie fiets, zwart stuur met geel lint ?


Liever een zwarte stuurpen / zadel en dan een geel lintje dat kan dan weer wel zou ook een stuk mooier zijn. Dat wit/geel van stuurpen / stuurlintje is zo flets , en zo jaren 80. Zwarte new3T arx pro stuurpen en dan het witte streepje geel maken dat zou top zijn.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 19 jul 2009 16:26

Rene schreef:Liever een zwarte stuurpen / zadel en dan een geel lintje dat kan dan weer wel zou ook een stuk mooier zijn. Dat wit/geel van stuurpen / stuurlintje is zo flets , en zo jaren 80. Zwarte new3T arx pro stuurpen en dan het witte streepje geel maken dat zou top zijn.

De term "moderijder" uit de motorwereld komt nu bij mij naar boven. ;)
You should see me go downhill...

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 19 jul 2009 16:27

Of "liefhebber"
"Try not. Do or do not......there is no try"

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 19 jul 2009 17:06

andromeda schreef:Of "liefhebber"

Maar dat kwam niet bij mij op. En ik bedoel er niks vervelends mee hoor, heb zelf ook een zwarte fiets met subtiel rode accentjes, helaas nog geen Cervelo centjes.
You should see me go downhill...

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6350
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 19 jul 2009 18:30

Zweef schreef:
Rene schreef:Liever een zwarte stuurpen / zadel en dan een geel lintje dat kan dan weer wel zou ook een stuk mooier zijn. Dat wit/geel van stuurpen / stuurlintje is zo flets , en zo jaren 80. Zwarte new3T arx pro stuurpen en dan het witte streepje geel maken dat zou top zijn.

De term "moderijder" uit de motorwereld komt nu bij mij naar boven. ;)


IDD liefhebber en geen moderijder , anders had ik de MOST rotzooi op de Pinarello's ook wel mooi gevonden en als er iets wel over de top is dan is dat het wel. Ik zie liever een Pinarello met Deda mooi subtiel afgemonteerd.

Het is gewoon met een zwarte ARX pen met geel streepje een stuk mooier , net als de 3T spullen van Garmin met blauw erin.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 19 jul 2009 19:51

Gelukkig verschillen smaken! ;)
Moderijder of liefhebber???, gewoon kopen en doen wat jezelf mooi vind!

Ik vind MOST gewoon weer mooi het maakt je Pina compleet.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

lucnoa
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:52

lucnoa 19 jul 2009 19:53

Rene schreef:
Zweef schreef:
Rene schreef:Liever een zwarte stuurpen / zadel en dan een geel lintje dat kan dan weer wel zou ook een stuk mooier zijn. Dat wit/geel van stuurpen / stuurlintje is zo flets , en zo jaren 80. Zwarte new3T arx pro stuurpen en dan het witte streepje geel maken dat zou top zijn.

De term "moderijder" uit de motorwereld komt nu bij mij naar boven. ;)


IDD liefhebber en geen moderijder , anders had ik de MOST rotzooi op de Pinarello's ook wel mooi gevonden en als er iets wel over de top is dan is dat het wel. Ik zie liever een Pinarello met Deda mooi subtiel afgemonteerd.

Het is gewoon met een zwarte ARX pen met geel streepje een stuk mooier , net als de 3T spullen van Garmin met blauw erin.

Rotzooi zou ik die most onderdelen van pinarello niet kunnen noemen , dit en die felle kleuren van pina zijn de specifieke kenmerken van een Italiaan en die kan ik ook wel mooi vinden ! Maar ik kies wel voor de sobere kleuren van cevelo of van een ander merk ! Maar dan moeten ze wel sober blijven .

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6350
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 19 jul 2009 20:32

lucnoa schreef:
Rene schreef:
Zweef schreef:
De term "moderijder" uit de motorwereld komt nu bij mij naar boven. ;)


IDD liefhebber en geen moderijder , anders had ik de MOST rotzooi op de Pinarello's ook wel mooi gevonden en als er iets wel over de top is dan is dat het wel. Ik zie liever een Pinarello met Deda mooi subtiel afgemonteerd.

Het is gewoon met een zwarte ARX pen met geel streepje een stuk mooier , net als de 3T spullen van Garmin met blauw erin.

Rotzooi zou ik die most onderdelen van pinarello niet kunnen noemen , dit en die felle kleuren van pina zijn de specifieke kenmerken van een Italiaan en die kan ik ook wel mooi vinden ! Maar ik kies wel voor de sobere kleuren van cevelo of van een ander merk ! Maar dan moeten ze wel sober blijven .


Het is idd geen rotzooi en excuus voor de woordkeuze , maar ik vind de Most onderdelen niet mooi. Dit was mijn fiets , wel zwarte Most zadelpen met bescheiden de merknaam Most erop en geen toverbal kleuren.

Afbeelding

En dat in een Cervelo topic hahahaha.....ik zal ze eens brain washen die cervelo verslaafden.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 19 jul 2009 21:51

Rene,
smaken verschillen nou eenmaal
Je fiets vind ik echt prachtig, mooie combinaties, maar om dan tubes met van die onvoorstelbaar lelijk 'ouderwetse' bruine zijkanten te monteren, dat vind ik past echt zonde :)
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

Plaats reactie