Het grote domme vragen topic
22 mm,welke buitenbanden en hoe breed?1094 schreef: ↑13 dec 2024 22:33Zeepsop werkte niet, andere twee niet in huis.nijkie schreef: ↑13 dec 2024 22:09Insmeren met zeepsop,glijmiddel,bandenvet.1094 schreef: ↑13 dec 2024 21:54 Ik krijg mn band niet goed opgepompt zonder bobbels op mn velg. Normaal schiet ie altijd wel goed als ik er ff 9 bar in gooi (daarna weeg terug naar 4,5) maar nu lukt het niet. Iemand een idee hoe dit kan?
Binnenband ligt er gewoon goed in. Bij tubeless heb je toch ook zoiets dat je band op de velg moet ploppen?
Moet maar eens een nieuw velglint op denk ik. Hoe breed moet je dat bestellen, heb 19mm velgen
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Interne velgbreedte: 17mm
Externe velgbreedte: 24,2 mm
Is het met bovenstaande specificaties af te raden bredere buitenbanden te nemen dan 25/26 mm? Of zou 28 ook nog kunnen?
Is het met bovenstaande specificaties af te raden bredere buitenbanden te nemen dan 25/26 mm? Of zou 28 ook nog kunnen?
- CampaYolo
- Forum-lid
28mm gaat prima op velgen van 17mm intern.ColumsbusMJ schreef: ↑14 dec 2024 08:48 Interne velgbreedte: 17mm
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
De band even opwarmen op een radiator is altijd de oplossing bij mij.1094 schreef: ↑13 dec 2024 21:54 Ik krijg mn band niet goed opgepompt zonder bobbels op mn velg. Normaal schiet ie altijd wel goed als ik er ff 9 bar in gooi (daarna weeg terug naar 4,5) maar nu lukt het niet. Iemand een idee hoe dit kan?
Binnenband ligt er gewoon goed in. Bij tubeless heb je toch ook zoiets dat je band op de velg moet ploppen?
Zodra de buitenband en binnenband is gemonteerd de band oppompen naar ong. 1 bar en dan de band met de handen en duimen goed op zijn plaats wringen, de rand rondom op de band moet overal en aan beide zijde net boven de velg komen. Dan pas de band oppompen naar de juiste druk.1094 schreef: ↑13 dec 2024 21:54 Ik krijg mn band niet goed opgepompt zonder bobbels op mn velg. Normaal schiet ie altijd wel goed als ik er ff 9 bar in gooi (daarna weeg terug naar 4,5) maar nu lukt het niet. Iemand een idee hoe dit kan?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Training binnen wel eens op Zwift op de tacx flux s, maar heb het idee dat de weerstand nooit geregeld wordt. Ik rijd altijd op de drie kleinste bladen achter en vandaag op de training stond in het programma 200watt bij 60rpm, maar dat lukte gewoon niet, te weinig weerstand. Wat doe ik fout?
ECR in of uitschakelen merk ik ook geen verschil. Gekoppeld aan laptop via ANT+ dongle. Zowel als vermogensbeheer, cadans en trainer verbonden via Zwift inlogscherm
Als tijdelijke oplossingen maar de Garmin fietscomputer aangeslingerd ,daarmee de weerstand verhoogt en zo kon ik de training doen
ECR in of uitschakelen merk ik ook geen verschil. Gekoppeld aan laptop via ANT+ dongle. Zowel als vermogensbeheer, cadans en trainer verbonden via Zwift inlogscherm
Als tijdelijke oplossingen maar de Garmin fietscomputer aangeslingerd ,daarmee de weerstand verhoogt en zo kon ik de training doen
Hardloper die ook wel eens fietst
Kan ik deze route downloaden met een gratis account (of op strava/hammerhead dashboard) zetten
https://www.komoot.com/nl-nl/tour/302551085
En zo nee, kan iemand dat doen voor mij
Hier kun je hem downloaden:1094 schreef: ↑17 dec 2024 18:44 Kan ik deze route downloaden met een gratis account (of op strava/hammerhead dashboard) zetten
https://judise.nl?opdracht=toongpx&numm ... eenlezen=j