Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Twijfel je daar nu al over? Eerst maar eens afwachten, het kan nog alle kanten op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een $#%$zooi. Uitgerekend vandaag niet kunnen fietsen en de voorspellingen voor de komende twee weken weer helemaal ruk.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef:Wat een $#%$zooi. Uitgerekend vandaag niet kunnen fietsen en de voorspellingen voor de komende twee weken weer helemaal ruk.
Same here. Mss 's avonds de komende weken 1 of 2 uurtjes afhankelijk hoe laat ik thuis ben van werk. En dat is weer afhankelijk van het verkeer (graag zonder idioten zoals afgelopen vrijdag )
What makes the boat go faster?
Jullie hebben weinig gemist hoor. Bij lange na geen 20 graden eb bovendien na 13:00 weinig zon meer gezien. Met een krachtige wind was het gewoon fris op stukken langs het water.
Dat ligt toch echt aan waar je fietste....Panic schreef:Jullie hebben weinig gemist hoor. Bij lange na geen 20 graden eb bovendien na 13:00 weinig zon meer gezien. Met een krachtige wind was het gewoon fris op stukken langs het water.
Ik heb vanochtend vanuit Veenendaal, via Amerongen, een ritje richting Doorwerth/Heveadorp gedaan, en de terugweg over de dijk door de Betuwe. Weliswaar met arm- en kniestukken. Maar echt genoten met prima fietsweer!
(Of word ik langzamerhand minder kritisch door de lange herfst? )
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ook ik heb langs het water gefietst. voor de zekerheid wel armstukken aan, maar beenstukken thuisgelaten. het eerste wat ik naar mijn hoofd kreeg toen ik thuis kwam was dat ik had moeten smeren want ik was verbrand. En inderdaad is de grens broek/been wel erg scherp te zien.Panic schreef:Jullie hebben weinig gemist hoor. Bij lange na geen 20 graden eb bovendien na 13:00 weinig zon meer gezien. Met een krachtige wind was het gewoon fris op stukken langs het water.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier in ZH ook: hele dag zon en blauwe lucht gehad in Brabant en nu weer het deksel op de neus. Voor niks uitgekeken naar een zonnig namiddag-avondronde.
Ik word er echt heel moe van
Ik word er echt heel moe van
Less is bore
In (Vlaams-)Brabant was het vandaag lekker fietsweer, maar dat was maar een kort zonnig intermezzo: vanaf morgen weer regen voor zover het oog reikt...
Over goed een week moet mijn knie onder het mes: wedden dat we vanaf dan mooi weer krijgen - zo ongeveer tot ik weer op de fiets kan?
Over goed een week moet mijn knie onder het mes: wedden dat we vanaf dan mooi weer krijgen - zo ongeveer tot ik weer op de fiets kan?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Vandaag lekker weer hier...ideaal om mijn fietsen eens te demonteren ...te smeren ,te monteren en op te blinken, zo kan ik er deze week weer tegenaan, mijn gabba en ass-saver liggen al klaar.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... nnia.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Zij is ook tegen
22 Mei 2013:
- Winterjack
- Zweetshirt met lange mouwen
- Overschoenen
- Handschoenen met lange vingers
- Lange fietsbroek
... zo reed ik er 2,5 maand geleden ook bij
tevens zag ik gister dit op weeronline:
Om de topictitel maar even te quoten "Ik ben er klaar mee!"
- Winterjack
- Zweetshirt met lange mouwen