Vandaag gefietst in 2010?
-
- Forum-lid
Vandaag de ETT VHT Tocht verkend.
Rondje met de race 190 Km.
Nu effe een bakkie koffie.
Rondje met de race 190 Km.
Nu effe een bakkie koffie.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Omdat ik in een sollicitatieprocedure zit bij een bedrijf in Den Haag, vanochtend eerst eens gekeken wat de woon werk afstand kan worden. Heen was dat 33 km. en terug 26 km. heen en weer deed ik daar 2 uur en 3 minuten over.
Vanmiddag even bij de Wielerronde alhier wezen kijken. Mijn dochtertje van 6 had eigenlijk met de dikke bandenrace mee willen doen. Echter dat is vanaf 7 jaar. Wat gaan die langzaam riep ze uit. Ik ga het hele jaar oefenen en dan doe ik volgend jaar mee, liet ze me vastbesloten weten. Een ieder begrijpt natuurlijk dat ik dat van harte toejuich!
Vanmiddag even bij de Wielerronde alhier wezen kijken. Mijn dochtertje van 6 had eigenlijk met de dikke bandenrace mee willen doen. Echter dat is vanaf 7 jaar. Wat gaan die langzaam riep ze uit. Ik ga het hele jaar oefenen en dan doe ik volgend jaar mee, liet ze me vastbesloten weten. Een ieder begrijpt natuurlijk dat ik dat van harte toejuich!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
50 km rond de Binnenmaas en Strijensas.
Het was weer veel te koud.
Het was weer veel te koud.
Cinglé
Ook bij DTC op bezoek geweest vandaag. Man oh man wat was het druk! Lang geleden dat ik zoveel fietsers daar zag. Wel goed want dan hebben de vrijwiligers tenminste eer van hun werk. Koos de 135km want wat trainingsachterstand. Ging lekker maar zoals ieder seizoen is klimmen in begin een drama. Tegen eind van seizoen (Criq) gaat het meestal stuk beter .
2x een pijl gemist en daardoor nogal wat omgereden. Ook twe lekke banden, dat vond ik minder, maar ja shit happens..... Laatste stuk wel afgesneden, mede omdat ik mijn geplakte band niet vertrouwde (lekker excuus) en aan eind stond de teller toch op 137km en 950hm. Volgende week Veenendaal - Veenendaal nog nooit gereden ben benieuwd
2x een pijl gemist en daardoor nogal wat omgereden. Ook twe lekke banden, dat vond ik minder, maar ja shit happens..... Laatste stuk wel afgesneden, mede omdat ik mijn geplakte band niet vertrouwde (lekker excuus) en aan eind stond de teller toch op 137km en 950hm. Volgende week Veenendaal - Veenendaal nog nooit gereden ben benieuwd
Vanmorgen 90 km van Delft naar het einde van de Nieuwe Waterweg en terug. Boven de Nieuwe Waterweg vloog een stuntvliegtuig die levensgevaarlijke stunts boven mij deed. Erg leuk. In de Beneluxtunnel nog even rond de 60 km/h gereden. Allemaal lekker in de korte broek.
Geslaagd ritje.
Geslaagd ritje.
- plantagenet
- Forum-lid
[quote="de poldertoerist"]Omdat ik in een sollicitatieprocedure zit bij een bedrijf in Den Haag, vanochtend eerst eens gekeken wat de woon werk afstand kan worden. Heen was dat 33 km. en terug 26 km.[/quote]
Ehhhh.......???? Terug zeker wind mee zodat de afstand korter was
Ik had vandaag nog net een uurtje tijd over, en kon 25 km wegtrappen in de Beemster (Purmerend, Oosthuizen, ZO beemster en weer thuis). Veel wind, maar wel super lekker weer.
Ehhhh.......???? Terug zeker wind mee zodat de afstand korter was
Ik had vandaag nog net een uurtje tijd over, en kon 25 km wegtrappen in de Beemster (Purmerend, Oosthuizen, ZO beemster en weer thuis). Veel wind, maar wel super lekker weer.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
De Rik Verbrugghe classic te Aywaille, 107 kms in mooi decor !
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;