Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
lvgh
- Forum-lid HC
lvgh
08 dec 2009 11:33
lancev7 schreef:Overal zie je nu mensen als een 'kip zonder kop' hun mening uitten over het voorgestelde design, maar niemand lijkt de boodschap te lezen. Het is een voorproefje en nog niet het definitieve design. Bij het bericht staat dan ook al vermeld dat het nog wat aanpassing vraag / gaat krijgen. Toch jammer dat er alleen nog maar naar foto's gekeken wordt zonder de boodschap te lezen.
Waarom zou je niet je mening kunnen/mogen geven over een prematuur ontwerp?
Ik vind het shirt ook niet mooi. Hopelijk verbetert het design nog
-
lancev7
- Forum-lid
lancev7
08 dec 2009 11:37
Akkoord, ben ik met je eens, Ik zet het natuurlijk ook wel erg scherp neer. Feedback geven mag natuurlijk altijd, maar plaats het in perspectief. Het punt dat de indruk gewekt wordt er dit het definitieve design is, terwijl dit nog niet het geval is. Aangezien de boodschapper al heeft laten weten dat er nog veranderingen gaan plaatsvinden. Overigens is het ook breeder dan enkel dit forum, maar dat terzijde.
-
speric
- Forum-lid HC
speric
08 dec 2009 11:39
Als het al op internet gezet wordt door L.A., dan mag je ook je commentaar geven.
Iets flitsender had van mij wel gemogen.
-
mrcoffee
- Forum-lid
mrcoffee
08 dec 2009 12:07
Het ziet er echt niet uit! Maargoed ik verbaas mij nergens over, amerikanen zijn nou niet de fashion designers bij uitstek. Over amerikaanse smaak zuleln we maar helemaal het zwijgen doen
Als ze er maar hard in fietsen!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
08 dec 2009 12:14
lancev7 schreef:Overal zie je nu mensen als een 'kip zonder kop' hun mening uitten over het voorgestelde design, maar niemand lijkt de boodschap te lezen. Het is een voorproefje en nog niet het definitieve design. Bij het bericht staat dan ook al vermeld dat het nog wat aanpassing vraag / gaat krijgen. Toch jammer dat er alleen nog maar naar foto's gekeken wordt zonder de boodschap te lezen.
We kunnen vanzelfsprekend enkel commentaar geven op het truitje dat er te zien is, commentaar geven op het truitje dat het zal worden zou onnozel zijn want dat hebben we nog niet gezien
't zijn vooral de kleuren die niet goed zijn, of liever de combinatie met elkaar: de kleuren vloeken gewoon met elkaar.
-
mrcoffee
- Forum-lid
mrcoffee
08 dec 2009 12:26
GastheerG schreef:Het gaat om RadioShack op de kaart te zetten. Niet om shirts te verkopen. Maar geloof me die shirts gaan ze ook verkopen. Duizenden!
No doubt about it! Al gaat ie in een KFC kippenpak fietsen...
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
08 dec 2009 13:19
Wat een lelijk shirt zeg. Hebben ze zo'n mooie kleuren waar ze iets mee kunnen doen, kom je hier mee:S.
Via het pcm systeem zijn al tientallen shirts geopperd. Vind zelf dit veel mooier:
-
rocketboy
- Forum-lid
rocketboy
08 dec 2009 13:30
Ik zie vooral een erg scherpe Lance voor de tijd van het jaar, tenzij hij z'n buik intrekt voor de foto
Ik heb zelfs de indruk dat zijn gelaatstrekken nog meer afgetekend zijn dan anders. Deze jongen lijkt klaar voor 2010 !
Het design en kleurkeuze had iets dynamischer gemogen (rood en grijs heeft iets saai), anderzijds, het is moeilijk om iedereen tevreden te stemmen...
Iemand een idee hoe de fietsen eruit zullen zien ? Het totaalplaatje moet ook kloppen.
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !
-
eelcoz
eelcoz
08 dec 2009 13:31
Ik moet zeggen dat ik het wel een mooi shirt vind. Dat grijs-rood is een mooie kleurencombinatie.