lancev7 schreef:geen idee waar ik dit zou moeten posten maar tijdens het NK duatlon in Oss dit weekend is een oud clubgenoot en vriend van me Nederlands kampioen <23 geworden. Wellicht dat Pieter hem ook gezien heeft. Ik heb het over Stefan van Thiel uit Zeeland
Ik moet hem wellicht wel gezien hebben, maar buiten Armand Van Der Smissen, Wim Nieuwkerk, Huub Maas (de Nederlandse bondscoach), Yvonne Van Vlerken en Mariska Kramer ken ik de Nederlandse duatlon-scene niet echt. Knap van hem!
Staat hij hier op de startfoto? Ik ben degene met wit petje tussen Koen Maris (de wereldkampioen in gele Gouden Gids kleuren) en Armand VDSmissen (de man met de aartslelijke sokken).
Ik had een totale off day in het lopen... niet verwonderlijk daar ik licht geblesseerd ben en zich dat meteen liet voelen. Gelukkig had ik er op het fietsen nauwelijks last van.
De organisatie vond ik overigens heel pover: ik heb me voornamelijk geërgerd aan de erbarmelijke wisselzone, gebrek aan voorzieningen en het schromeloos vervallen van de wedstrijd in een "semi-stayer" voor veel atleten.