Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

casran
Forum-lid HC

casran 11 okt 2007 01:35

lancev7 schreef:geen idee waar ik dit zou moeten posten maar tijdens het NK duatlon in Oss dit weekend is een oud clubgenoot en vriend van me Nederlands kampioen <23 geworden. Wellicht dat Pieter hem ook gezien heeft. Ik heb het over Stefan van Thiel uit Zeeland

Ik moet hem wellicht wel gezien hebben, maar buiten Armand Van Der Smissen, Wim Nieuwkerk, Huub Maas (de Nederlandse bondscoach), Yvonne Van Vlerken en Mariska Kramer ken ik de Nederlandse duatlon-scene niet echt. Knap van hem!

Staat hij hier op de startfoto? Ik ben degene met wit petje tussen Koen Maris (de wereldkampioen in gele Gouden Gids kleuren) en Armand VDSmissen (de man met de aartslelijke sokken).

Afbeelding

Ik had een totale off day in het lopen... niet verwonderlijk daar ik licht geblesseerd ben en zich dat meteen liet voelen. Gelukkig had ik er op het fietsen nauwelijks last van.

De organisatie vond ik overigens heel pover: ik heb me voornamelijk geërgerd aan de erbarmelijke wisselzone, gebrek aan voorzieningen en het schromeloos vervallen van de wedstrijd in een "semi-stayer" voor veel atleten.

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

arnoud
Forum-lid
Contact

arnoud 11 okt 2007 08:54

Hoe lelijk die sokken ook moge zijn, ze schijnen wel een stuwende functie te hebben, toch? Of is het echt puur een smaak kwestie...
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 11 okt 2007 16:08

Nu weer even on-topic a.u.b. mensen. Deze praat hoort eerder in het "Heb je nog gekoerst vandaag" topic thuis.

auke
Forum-lid

auke 14 okt 2007 13:48

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 14 okt 2007 14:03

Deze zag ik rijden in de Ironman (effe naar gekeken, slechte beelden, ben maar gaan slapen). Kestrel Airfoil Pro.

[img=http://img157.imageshack.us/img157/8537 ... acege7.jpg]

Meer moois van de Interbike show in Las Vegas:
[img=http://www.cyclingnews.com/photos/2007/ ... T_bike.jpg]
[img=http://www.cyclingnews.com/photos/2007/ ... t_tube.jpg]

cesar_
Forum-lid

cesar_ 21 okt 2007 22:28

jacob
Forum-lid

jacob 26 okt 2007 14:37

weet iemand waar je de Kinesis CarbonAero voorvork kan verkrijgen?

ciske
Forum-lid

Gebruikersavatar ciske 28 okt 2007 21:11

hier mijn nieuw wapen voor 2008 !
http://img509.imageshack.us/my.php?imag ... 005yy6.jpg
Afbeelding
frame : Kuota Kalibur (maat Smal)
afmontage : Campa chorus 52/39
Wielen : Xentis Mark1 TT
Stuur : Profile Design CBX Pro
pedaal : Look Keo (wordt nog vervangen door de Carbon versie)
zadel : Sella Italia SLR T1

gewicht compleet : 7,9 kg
Gilbertson Allure TI - Campa Ath. EPS
Kuota Kross - Shimano Ult. Di2
Kuota Kalibur TT -Campa Chorus

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 28 okt 2007 21:14

Wat 'n machine, het stuur vind ik iets minder, maar als de positie goed is dan is dat natuurlijk veel belangrijker, Klopt de stuurhoogte, het is niet des tijdrijders zo laag mogelijk. maar die bidonhouders :D:D maar een ongelofelijk mooie machine.. gefeliciteerd,

casran
Forum-lid HC

casran 28 okt 2007 22:23

lancev7 schreef:Wat 'n machine, het stuur vind ik iets minder, maar als de positie goed is dan is dat natuurlijk veel belangrijker, Klopt de stuurhoogte, het is niet des tijdrijders zo laag mogelijk. maar die bidonhouders :D:D maar een ongelofelijk mooie machine.. gefeliciteerd,

Prachtige fiets, Danny!

De positie lijkt mij ok. Danny is niet van de grootste, en meestal gaan mensen op die kleinere kaders niet zo diep (moet jij toch weten, lancev7?). De bidonhouders zijn op zich niet de meest hippe, maar het idee om die witte oerdegelijke Tacx bidonhouders te nemen had ik niet gedaan... maar dan had ik het schitterende effect op deze fiets gemist, dus héél héél geslaagd (was er zelf niet op gekomen!). Succes ermee in het 2008 Tri seizoen.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 28 okt 2007 22:28

Excuses, ik zit inderdaad ook niet al te diep. Maar ik doelde dan ook gewoon op het algemeen. maakt verder niet uit. het is een prachtige fiets, en het effect van de Xentis'sen is TOP.

casran
Forum-lid HC

casran 28 okt 2007 22:38

lancev7 schreef:Excuses, ik zit inderdaad ook niet al te diep. Maar ik doelde dan ook gewoon op het algemeen. maakt verder niet uit. het is een prachtige fiets, en het effect van de Xentis'sen is TOP.

Niet direct excuses nodig hé. 't Is gewoon zo dat wat minder grote mensen (ook vrouwen) minder diep zitten en "minder centimeters maken" (in hoogteverschil dan hé): logisch, want meestal is de romp ook korter om bijgevolg dieper te gaan.

Plaats reactie