Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

neos
Forum-lid

neos 05 sep 2007 18:00

In rustig tempo open neer naar mijn zus in Wanroy FF een laptopje afgeleverd. Ik kon wel merken dat ik die op mijn rug had hangen al waren het maar een paar kilootjes.
Op de terug weg net voor Oeffelt een kauwtje onder mijn voorwiel gehad ik durfde niet om te kijken maar ik dacht dar ik over zijn hoofdje gereden heb.

Hopelijk hoor ik nu niks van de PVD en Marian Thieme............
O Ja 32 km heen en trug.:(:(:(:(:(:(:(:(:(
cornelli racing cycles Uden

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 05 sep 2007 20:47

Een Kauwtje? Nou ja, als we ergens voldoende van hebben dan is het wel deze. (voor de niet kenners: Een kauw is een kleine kraai, vaak in grote troepen te zien. Probeer er maar eens eentje onder de wielen te krijgen, het zal je niet lukken..). Probeer toch volgende keer een stadsduif te killen!

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 08 sep 2007 18:41

Vandaag nog even de Huchiestocht in Veenendaal afgeragd, 31 km/uur gemiddeld over 198 km, heel veel bultjes inclusief de Posbank. Was de laatste lange tocht van dit seizoen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

joshua
Forum-lid

joshua 08 sep 2007 21:37

Toertochtje gehad vandaag, 180 kilometer tegen de 30 kn/uur gemiddeld. Twee lekke banden in ons groepje, en helaas enkele valpartijtjes.
Verder een zeer lekker rondje door het Zeeuwse landschap, met een hoop mooi weer boven het hoofd.
Voelde tegenhet einde wel dat ik gister ook al een solorit van 70 kilometer had gereden.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 10 sep 2007 10:59

Gisteren, tijdens het je-Auto-Uit-Feest in Utrecht, Autovrije Zondag. Ik stond als onderdeel van de organisatie bij het fietsspel (rollerbank zoals bij Holland Sport). Heerlijk met al die kinderen die wedstrijdjes deden tegen elkaar. Vaders die zoonlief toch net niet lieten winnen (slechts eentje op de hele dag liet zoonlief winnen). Zelf een aantal wedstrijdjes gedaan, gewonnen uiteraard (ook al omdat ik inmiddels precies weet hoelang het sprintje is). Lang staan praten met de Utrechtse Fietskoeriers, die tweevoudig Europees kampioen fietskoerieren in de gelederen hebben. Een jongen, met fiets en uitrusting erbij 70 kg, deed de Ventoux binnen de 1u20 minuten (oeps). Leuke gasten, rijden 150km per dag, 2 tot maximaal 4 dagen lang. Er zat ook een koerierstelletje bij (een echte fietsvrouw, lucky bastard). En ik heb op de meest lullige fiets gezeten die er maar bestaat... Effe denken... Een BARFIETS. Verschrikkelijk. Tien barkrukken met pedalen eronder. Met zijn achten rijden, zeven die daadwerkelijk trappen. Topsnelheid op het vlakke: 4 km/h, tegen een bruggetje op: 2km/h. Allemachtig wat was het zwaar. Mijn t-shirt droop van het zweet. Deed denken aan vorige week, toen mijn Tacx bleef steken in stand 7 (zwaar kut, bij mijn Swing is standje 7 ongeveer 10 procent stijging, minimum verzet: 42 - 20)...

Verder waren er lig- en zitfietsen om uit te proberen, Magic wheels, pimp your fiets, een I-Magic uiteraard, en veel niet-fietsdingetjes.

Volgende week zondag is het Autovrije Zondag in veel anderen steden (Amsterdam: autovrij binnen de A10!!!). Check www.weekvandevooruitgang.nl.

[img=http://www.weekvandevooruitgang.nl/imag ... v/logo.gif]

alpe
Forum-lid

alpe 10 sep 2007 15:19

Vandaag niet gefietst, maar de afgelopen week 1-9 tot 7-9 wel in de Alpen,
We stonden op camping La cascade, aan de voet van ADH.
3 x ADH op gereden, 1 x voor een tijd 1.04.27, volgende keer maar onder het uur.
2e keer met z'n allen voor de foto's (6 personen) , alhoewel de groep na 10 meter al uit elkaar viel..langzaamste tijd...2.23.55
en 3e keer tot Villard Reculas, hier is de afdaling naar bourg d oisans nl veel mooier en rustiger( op de laatse 10 km na)
Tevens Les deux Alpes beklommen(zeer vervelend in het begin met die tunnels en smalle drukke wegen). Voor de eerste tunnel kwamen er nog 10 denen voorbij gereden, toen we een fotopauze inlasten bij het stuwmeer van ongeveer 15 minuten gingen we verder en met nog 2 bochten te gaan kwamen we 3 geloste denen tegen die we nog even snel inhaalden, lekker voor het moraal.
Op de laatste dag ben ik alleen de Col d Ornon op gegaan, mooie rustige klim die nergens echt steil is en mooi loopt. helaas geen tijd gehad voor de Galibier,croix de fer en Sarenne, die komen volgend jaar dan maar aan de beurt.

Vrijdag ga op vakantie naar Porlezza(meer van Lugano) en de racer gaat ook mee, ik ga nu bekijken welke bergen ik daar beklimmen, misschien wel mooier en zwaarder dan die rondom Bourg D oisans.

p.s. tip van de dag, haal geen kebab in bourg d oisans bij de lokale turk/armenier, de volgende dag waren we nl. met z'n zessen het grootste deel van de dag op het toilet:(

het weer was super, geen wolk gezien en continue 24 a 25 graden.

Sensa

evers
Forum-lid

evers 10 sep 2007 16:43

Vandaag maar even een uur op de tacx gezeten.. wat een bagger weer buiten :D
Train ze!

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 15 sep 2007 20:39

Vanochtend nog even een mooi tochtje gereden vanuit Scherpenzeel, Rondje Doorwerth.
110 km beetje kort maar de moeite waard.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 16 sep 2007 11:07

Voor jouw doen wel weg erg kort idd ;)

paulito
Forum-lid

paulito 16 sep 2007 18:03

Deze week weer eens wat achterstallig onderhoud. Woensdag 50 km met 30 gemiddeld, zaterdag 75 km met 30+ gemiddeld en vandaag 45 km bij mijn eerste toertocht voor dit seizoen op de MTB in St Anthonis. Was weer even geleden dat het zo lekker ging.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

Plaats reactie