margit schreef:Gaaf zeg!!
Wat een lange w8tijden voor de zwarte pro sl 3000...
Nee hoor, ik heb exact een week!! moeten wachten en toen kreeg ik al bericht dat hij klaar was!
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
RikH schreef:Vandaag was de dag! ben naar Rose geweest en heb een PRO SL 3000 besteld! framemaat 61! maar goed dat ik langs gegaan ben, want ik heb BBL 96 en zou daarom de 63 genomen hebben maar omdat mijn bovenlijf kort is adviseerde ze me de 61 te nemen voor normale zit of 59 voor sportief het is dus 61 geworden! Kleur: Blauw, jullie denken waarom blauw? Nou wit en zwart moest ik 10 weken op wachten en Blauw 2 weken, na lang denken toch voor blauw gegaan. Achteraf vind ik het ook een super kleur en weer wat anders dan zwart of wit! Verder nog het tinue van Quick-step erbij gekocht (Kleuren fiets ) en shimano raceschoenen en ultegra pedalen!
Het is gewoon om leuk te zijn! en de kleuren matchen mijn fiets haha! Dus wat maakt het allemaal uit? miljoenen mensen hebben toch ook een voetbalshirt van een club zou dat ook niet kunnen?Geba schreef:Wat ik niet begrijp is dat je een Quick Step outfit erbij koopt! (laminaat) sponsoren die Belgen je? Laatst las ik. "maak geen reclame als het als team niets oplevert" Of is het gewoon om leuk te zijn! Zelf heb ik een petje van Lotto Domo maar ja ik doe zaken met die gasten! Was onlangs op een invitatie; beetje kletsen met Koos Moerenhout, Robbie Mcewen etc. Dan kan ik me nog iets bij voorstellen dat je zo'n shirtje aantrekt. Dus............je hebt wel Quick Step laminaat in de kamer? Trouwens Domo stond (staat nog steeds) voor textiele vloerbedekking, dus geen melk zoals de goegemeente altijd dacht. Wat een geklets eigenlijk he?
mpol schreef:Ik moet zeggen dat het financieel nog wel tegenvalt om een fiets op te bouwen uit onderdelen, een vergelijkbare kant-en-klare fiets is net zo duur of misschien nog wel goedkoper.
mpol schreef:Afgelopen winter heb ik een Red Bull Scandium frame opgebouwd met wat onderdelen. Ik wilde een maatje groter en anderhalve kilo lichter vergeleken met mijn vorige fiets.