Cannondale
Heb je van je nieuwe 8 al eens foto's van laten zien? Kan ik me niet herinneren..
Mijn reservefiets (een blauwe Caad 4 uit 2000) is ook af, vandaag ander zadel- en stuurpen en pedalen gemonteerd zodat de afstelling beter overeenkomt met mijn Caad 5. Zal binnenkort wel even een foto maken.
Mijn reservefiets (een blauwe Caad 4 uit 2000) is ook af, vandaag ander zadel- en stuurpen en pedalen gemonteerd zodat de afstelling beter overeenkomt met mijn Caad 5. Zal binnenkort wel even een foto maken.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
daar zeg je me wat! Staat nog niks van op nee, zal binnenkort eens een fotosessie houden!
BsA schreef:Is de Six carbon of alu?
Volgens mij komen er 4 verschillende Six-en. De goedkoopste wordt carbon-alu. De rest carbon. Zie onderstaand lijstje.
Super Six HM
Super Six
Six (Full Carbon)
Six (Carbon Rear, Aluminum Front-end).
De System6 en six13 verdwijnen.
[img=http://www.bicicletasgonzalo.es/images/ ... mg0321.jpg]
Wie niet traint in de regen, wie niet wint in de regen...
ziet er goed uit voor 2009, eindelijk meegespoten voorvorken.
maar wat gaat er met de system6 gebeuren? die lijkt vervangen door een front alu - rear carbon... hoezo dat? voor de rest hebben de carbon frames gelukkig niet meer van die lugs, die waren idd een beetje raar en enkel handig voor cannondale om makkelijk meerdere frame maten te kunnen maken.
maar wat gaat er met de system6 gebeuren? die lijkt vervangen door een front alu - rear carbon... hoezo dat? voor de rest hebben de carbon frames gelukkig niet meer van die lugs, die waren idd een beetje raar en enkel handig voor cannondale om makkelijk meerdere frame maten te kunnen maken.
vip32 schreef:ziet er goed uit voor 2009, eindelijk meegespoten voorvorken.
De System6 gaat verdwijnen.
Harry! schreef:vip32 schreef:ziet er goed uit voor 2009, eindelijk meegespoten voorvorken.
De System6 gaat verdwijnen.
dat klopt, maar waarom komen ze nu met een soort van omgekeerde system6?
Ik heb wat updates uitgevoerd aan mijn nieuwe fiets. Een wit SLR zadel en witte LOOK Keo sprint pedalen. Ik denk dat ik hem voorlopig zo laat. Misschien nog een wit stuurlintje, maar daar twijfel ik nog over...
maurice schreef:Harry, daar moet toch echt een wit lintje op. (Of een rode want de letters zijn ook rood)
Tja, misschien heb je gelijk... ik denk dat ik er dan een witte op zet. Rood lijkt me toch wat minder...