Vandaag gefietst in 2011
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag op de ATB gezeten, toertocht Soest. Wat een drama was dat na 3 volle dagen op een beursvloer. Benen wilden totaal niet. Blij dat ik binnen was.
Weer was ook wel een tegenvallertje na het prachtig weer de afgelopen dagen....
Weer was ook wel een tegenvallertje na het prachtig weer de afgelopen dagen....
Less is bore
-
- Forum-lid
Een 50km rondje gereden door een grijs rivierenlandschap.
Vanmorgen rondje van 98 km. Eerst naar Noorden, dus wind tegen. Terug langs de Meije....wind van opzij.
Maar op de 2e rij in een groep mag ik niet klagen:)
En als die mannen dan ook nog zo sociaal zijn dat ze bij zijwind even naast je komen rijden zonder iets te zeggen dan is dat natuurlijk TOP.
Maar op de 2e rij in een groep mag ik niet klagen:)
En als die mannen dan ook nog zo sociaal zijn dat ze bij zijwind even naast je komen rijden zonder iets te zeggen dan is dat natuurlijk TOP.
-
- Forum-lid
[quote="Bottecchia"]
Fuck het Bos van Wallers en aanschouw het Bos van Zeist!
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-EBVC6DSO.jpg][/quote]
Ik zie wel heel wat mogelijkheden om de keien te ontwijken
Fuck het Bos van Wallers en aanschouw het Bos van Zeist!
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-EBVC6DSO.jpg][/quote]
Ik zie wel heel wat mogelijkheden om de keien te ontwijken
Vandaag toertocht Rijssen gereden. We wilden graag een duurtraining doen, maar met een temperatuur van rond het vriespunt en oostenwind kracht 4, hadden we niet zo veel zin om 4uur de weg op te gaan. Dus zijn we naar Rijssen gereden met een omweggetje, daar lekker beschut door de bossen gecrossed en toen vermoeid met tegenwind naar huis, dat viel een beetje erg tegen.... Maar goed al met al bijna 5uur zoet geweest :d
Van mij mag die lente weer terugkomen
Van mij mag die lente weer terugkomen
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Vandaag het volgende gefietst:
Amsterdam-Muiden-Weesp-Nederhorst ten Berg-Vreeland-Vinkenveen-Mijdrecht-Uithoorn en langs de Amstel terug naar Amsterdam. Al met al zo'n 85km van deur tot deur.
Stiekem toch best nog wel een stevig windje. Gelukkig kwam even de zon er door.
Amsterdam-Muiden-Weesp-Nederhorst ten Berg-Vreeland-Vinkenveen-Mijdrecht-Uithoorn en langs de Amstel terug naar Amsterdam. Al met al zo'n 85km van deur tot deur.
Stiekem toch best nog wel een stevig windje. Gelukkig kwam even de zon er door.
ik heb vandaag mijn eerste koers van het jaar gereden. De eerste 100+ tocht had ik vorige week al gehad. We waren van daag met een man of 60 op een mooi droog parkoers in Sloten. Na 48 km zat het er al weer op. Goed voor 39,7 kmh gemiddeld en nul prijzen geld:(
Live fast; die young. mijn blog