Kuota
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 24 Maart 2007
Zonet nieuwe tubes gelegd op de Bora's, en gaan testen. Schitterend, precies weer een andere fiets... hiermee koers ik morgen!
Welke koers rij je? Ik ga namelijk morgen in België rijden.
Ik rijd morgen de Challenge de Hesbaye in Trognée, een interclubwedstrijd over Waalse bodem. De teamvergadering is net afgelopen; wij staan aan de start met een ploeg van 2 Belgen en 4 Amerikanen.
@ Evert Dehansch: ja, de nieuwe versie Conti Competition. De vorige was idd iets mooier, al is dit loopvlak zwarter... niet slecht. De tubes leggen wel iets vlotter op de velg dan de vorige versie.
Vandaag ook keramische lagers in die Bora's gestoken trouwens.
Hoi,
Ach zo...Da's maar een tiental kilometertjes van mijn deur.
Als je zin hebt spring je maar eens binnen na de koers_of ik kom misschien wel eens tot daar_ dan hebben we het eens over je ceramische lagers voor de Boraatjes.
Hoedanook, succes ermee morgen.
Ciao,
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 24 Maart 2007
Zonet nieuwe tubes gelegd op de Bora's, en gaan testen. Schitterend, precies weer een andere fiets... hiermee koers ik morgen!
Welke koers rij je? Ik ga namelijk morgen in België rijden.
Ik rijd morgen de Challenge de Hesbaye in Trognée, een interclubwedstrijd over Waalse bodem. De teamvergadering is net afgelopen; wij staan aan de start met een ploeg van 2 Belgen en 4 Amerikanen.
@ Evert Dehansch: ja, de nieuwe versie Conti Competition. De vorige was idd iets mooier, al is dit loopvlak zwarter... niet slecht. De tubes leggen wel iets vlotter op de velg dan de vorige versie.
Vandaag ook keramische lagers in die Bora's gestoken trouwens.
Hoi,
Als je zin hebt spring je maar eens binnen na de koers_of ik kom misschien wel eens tot daar_ dan hebben we het eens over je ceramische lagers voor de Boraatjes.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 25 Maart 2007
Hoi,
Ciao,
Hé Frank, thx voor de uitnodiging, maar langskomen kan ik niet... Iedereen komt met de teambus en gaat daarmee ook terug; persoonlijke bezoekjes onderweg gaan niet echt. Tot straks missch.
Hoi,
Ciao,
Hé Frank, thx voor de uitnodiging, maar langskomen kan ik niet... Iedereen komt met de teambus en gaat daarmee ook terug; persoonlijke bezoekjes onderweg gaan niet echt. Tot straks missch.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
nee, vond deze ergens op het net... . Hoogstwaarschijnlijk ga ik voor de clear coat. Zou de "Kebel" graag eens in het echt zien alvorens te beslissen, maar ik heb enkel nog maar een niet afgemonteerd model gezien. Waarschijnlijk ga ik één dezer dagen eens langs in Sint-Niklaas.
Ridley Noah 2010
Ridley x-night 2009
Thompson x-line 2005
Ridley x-night 2009
Thompson x-line 2005
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Voor de Kuota liefhebbers is er wat interessante lectuur over de Kuota KOM:- een review op Cyclingnews.com: http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... ota_kom07- het april-nummer van het Franse tijdschrift L'Acheteur Cycliste geeft er een uitgebreid artikel over geschreven
Vanmorgen belde een van Belgiës beste triatleten me nog erover: hij heeft zijn KOM (met Katch stuurbocht) al 500km in gebruik en is er laaiend enthousiast over, en voelt hem als nóg stijver aan dan de Kuota Khan waarmee hij vorig jaar reed.
Vanmorgen belde een van Belgiës beste triatleten me nog erover: hij heeft zijn KOM (met Katch stuurbocht) al 500km in gebruik en is er laaiend enthousiast over, en voelt hem als nóg stijver aan dan de Kuota Khan waarmee hij vorig jaar reed.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve