ISAAC
-
- Forum-lid HC
Net andersom, Isaac rijdt maar iets minder maar kost echt stukken minder (dat is marktprijzen voor overjarige modellen, dus niet de adviesprijzen want dan is ISAAC ook niet goedkoop) dan de genoemde Giant modellen (meson kostte mij een jaar terug 1/3 van mijn Propel en die laatste is echt niet 3x beter, eerder 10-15%).
Vandaar dat met een krappe beurs Isaac gewoon de betere keuze is.
-
- Forum-lid
Ik moet zeggen dat ik ze toch aardig aan de prijs vind. Een element met ultegra kost 1600 euro meer dan een canyon ultimate sl ultegra. Deze frames lijken mij vergelijkbaar. In ieder geval kwa gewicht. Nou begrijp ik dat canyon wel heel scherp prijst maar zo'n prijsverschil is wel erg groot.
-
- Forum-lid HC
Zit een verschil tussen adviesprijs en vaste prijs (Canyon). ISAAC fietsen zijn idd duurder. Moet zeggen dat zeker de lakkwaliteit van ISAAC een stuk beter is maar strikt genomen richten beide merken zich op een andere doelgroep. Isaac trekt meer (ex principia) klanten die zelf niet willen sleutelen en gewoon door een goede dealer ondersteunt willen worden.Ik moet zeggen dat ik ze toch aardig aan de prijs vind. Een element met ultegra kost 1600 euro meer dan een canyon ultimate sl ultegra. Deze frames lijken mij vergelijkbaar. In ieder geval kwa gewicht. Nou begrijp ik dat canyon wel heel scherp prijst maar zo'n prijsverschil is wel erg groot.
Canyon is meer een internetfirma, weinig mis mee maar als je twee linker handen hebt zou ik toch elders kijken.
-
- Forum-lid
Mijn FM is bereid het onderhoud van de Canyon te doen. Mijn Isaac uit 2006 ga ik gebruiken voor de wintermaanden. Twijfel alleen zelf nog tussen de Canyon Aeroad/Ultimate, Cannondale supersix evo of Focus izalco.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Wat vind je iets minder aan de Isaac?sharkman113 schreef:Net andersom, Isaac rijdt maar iets minder maar kost echt stukken minder (dat is marktprijzen voor overjarige modellen, dus niet de adviesprijzen want dan is ISAAC ook niet goedkoop) dan de genoemde Giant modellen (meson kostte mij een jaar terug 1/3 van mijn Propel en die laatste is echt niet 3x beter, eerder 10-15%).
Ik twijfel zelf tussen de Isaac Boson (2014), Giant TCR Advanced en Canyon Ultimate SL 9. Ik zou de wielset van de Isaac en de Giant meteen inruilen en dan zijn ze alledrie redelijk vergelijkbaar qua afmontage en prijs (2200).
-
- Forum-lid HC
Ik vergeleek de boson met de TCR advanced sl (met isp). De gewone advanced ziet ongeveer op hetzelfde nivo. Geen idee hoe het nu is maar de ISAAC hadden als complete fiets echt een zeer matige afmontage. Isaac met 105 zat op een prijsnivo waar de andere merken ultegra voor leverden.
-
- Forum-lid HC
Welke maat Zoek je ? heb nog een nieuw boson frame in 58 staan
-
- Forum-lid
Beste,
ik heb een vraagje aangezien ik het inzicht heb van een blinde aap:
ik probeer mijn zadelpen van mijn Isaac Muon vast te zetten maar heb er geen klem voor? heeft iemand toevallig een Muon en kan diegene zeggen hoe het moet?
ik heb een vraagje aangezien ik het inzicht heb van een blinde aap:
ik probeer mijn zadelpen van mijn Isaac Muon vast te zetten maar heb er geen klem voor? heeft iemand toevallig een Muon en kan diegene zeggen hoe het moet?