Goede race op de 1.500 meter. Succes op de 10 km.!Rerainmaker schreef:Vandaag allemaal kijken KPN NK Allround. Let op team 1nP en het liefst natuurlijk op mijThom van Beek trouwens haha.
Andere sporten gedaan vandaag?
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geschaatst op natuurijs. Helaas heb je wel echt een geveegde baan nodig. Hopelijk de nodige tochten deze week.
Less is bore
-
- Forum-lid
Op dit soort dagen baal ik toch wel een beetje dat ik nooit fatsoenlijk heb leren schaatsen. Moet geweldig zijn met een beetje goed ijs en op een plek waar je de ruimte hebt.
Als alternatief ben ik na twee dagen mtb'en nu gaan lopen. Wel langs de Loosdrechtse plassen om ondertussen naar de schaatstaferelen te kijken. Kwam thuis met precies 14 kilometer op de Garmin.
Als alternatief ben ik na twee dagen mtb'en nu gaan lopen. Wel langs de Loosdrechtse plassen om ondertussen naar de schaatstaferelen te kijken. Kwam thuis met precies 14 kilometer op de Garmin.
-
- Forum-lid
Geschaatst! Mooie natuur, maar matig ijs (veel scheuren die slecht te zien waren, Oud Meer Son en Breugel). En... vanavond komen de Rayonhoofden bijeen... startbewijs ligt klaar...
Frits
- daniel1975
- Forum-lid HC
@bottechia: helaas heeft dat pokkebuitje van afgelopen vrijdag alles verpest. Je kunt nu bijna nergens fatsoenlijk schaatsen, we zijn volledig afhankelijk van de tochten die uitgezet (en dus geveegd) gaan worden.
Less is bore
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- thestudent
- Forum-lid HC
Lekker geschaatst zoals dat hoort met dit weer. Jammer genoeg was het erg druk en moest ik goed uitkijken voor de minder begaafde schaatsers en kleine kinderen. Maar ik heb me alsnog goed vermaakt. En de slag wordt al steeds beter. De racer komt nu niet buiten en de mtb heeft een kapotte schijfrem achter waarvoor ik op vervangende onderdelen wacht.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Wie bepaalt dat dat hoort?thestudent schreef:Lekker geschaatst zoals dat hoort met dit weer.

Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra