Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 21 Maart 2006
die voorste titanium decathlon = droomfiets ligt met zijn ketttingblad en ketting op het asfalt ...kan geen kwaad maar toch....als mechaniceriens zo met spullen omgaan
Hoh, zo gaat het er bij àlle ploegen aan toe hoor. Ik was vanavond bij de Quick Step ploeg... kijk maar hoe ze de trainingsfiets van Steven De Jongh hier neerzetten:
Benieuwd wie als eerste iets wel héél eigenaardig aan deze fiets ontdekt!
Droomfiets
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 21 Maart 2006
hm? dat er geen kadertje aanhangt. zou het niet weten. hint mischien?
Nope. 't Viel me trouwens op dat ook bij deze mannen het kaderplaatje van vorige koersen er nog op hing. Die nummer 194 van Steven De Jonghs koersfiets leek me van de Tirreno-Adriatico te zijn (er stond "Mazda" boven, de Tirreno-sponsor)... zonet opgezocht, en ja hoor, het is het nummer van een koers die op 14 maart afliep! Zoek de eigenaardigheid eerder in het spectrum van "fake componenten".
hm? dat er geen kadertje aanhangt. zou het niet weten. hint mischien?
Nope. 't Viel me trouwens op dat ook bij deze mannen het kaderplaatje van vorige koersen er nog op hing. Die nummer 194 van Steven De Jonghs koersfiets leek me van de Tirreno-Adriatico te zijn (er stond "Mazda" boven, de Tirreno-sponsor)... zonet opgezocht, en ja hoor, het is het nummer van een koers die op 14 maart afliep! Zoek de eigenaardigheid eerder in het spectrum van "fake componenten".
Quoten: Origineel geplaatst door laser op 21 Maart 2006
tis geen flite! maar san marco
Goed gezien. Het viel me direct op toen ik de QuickStep bikes zag staan. Op zijn racefiets is het fantastisch opgelost. 'k Heb er detailfoto's van die vanavond nog wel op www.rouesartisanales.com zullen verschijnen: hoe ze zijn andere San Marco Concor hebben omgevormd tot een Selle Italia is gewoon schitterend om zien.
tis geen flite! maar san marco
Goed gezien. Het viel me direct op toen ik de QuickStep bikes zag staan. Op zijn racefiets is het fantastisch opgelost. 'k Heb er detailfoto's van die vanavond nog wel op www.rouesartisanales.com zullen verschijnen: hoe ze zijn andere San Marco Concor hebben omgevormd tot een Selle Italia is gewoon schitterend om zien.
Quoten: Origineel geplaatst door laser op 21 Maart 2006
toch gewoon kwestie van dekje onder naaimachine en logo er in stikken.
Wel, hier hebben ze toch dat net ietsje meer moeite gedaan om een geloofwaardig gefaked zadeltje te creëren. Zie dat stukje carbon.
toch gewoon kwestie van dekje onder naaimachine en logo er in stikken.
Wel, hier hebben ze toch dat net ietsje meer moeite gedaan om een geloofwaardig gefaked zadeltje te creëren. Zie dat stukje carbon.