Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

squadra
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:52

squadra 06 mar 2005 11:30

Quoten: Origineel geplaatst door edwinc op 06 Maart 2005

Mijn nieuwe fiets, gisteren opgehaald dus nog geen meter op gefietst. De Rosa Tango met Centaur. Ik ben er erg blij mee, maar de reacties hier zullen vast ver uiteenlopen. :-)

Schitterend mooie fiets en zoals het hoord met Campa afgemonteerd. Veel geluk en veilige kilometers toegewenst!
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 06 mar 2005 11:50

Het is niet mijn smaak, maar daar gaat het natuurlijk niet om! Je hebt in ieder geval een bijzondere fiets waar je veel bekijks mee zult hebben. Binnenkort wordt het weer beter en dan begint het loeren van wat-voor-een-fiets-heeft-hij weer. Gefeliciteerd!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 06 mar 2005 13:31

Is dat frame nou zo gemaakt voor het oog of heeft het ook nog ander nut?

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 06 mar 2005 13:38

Derosa zal er ongetwijfeld wel een of ander marketing verhaal om hebben bedacht, "optimale vorm voor stijfheid en comfort extra materiaal waar dat nodig is" of iets dergelijks. Maar ik twijfel er niet aan dat dit soort vormen bijna alleen uitwerking hebben op het uiterlijk.. en tsja ik ben mischien een beetje ouderwets op dat gebied...
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 06 mar 2005 13:43

Het lijkt wel een foto die in een lachspiegel is gemaakt. Hopelijk maken ze geen wielen die er zo uitzien. Rijd wat lastig. Nee, mijn smaak is het niet, maar er zullen best mensen zijn die het een fantastisch mooi frame vinden.
Waarom die gebogen 'buizen '? De kortste weg tussen 2 punten is toch een rechte lijn ? Dus in framebouw dan toch het minste materiaal ? Dus lichter ? Of niet? Techneuten...........laat eens wat horen!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39731
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 mar 2005 13:48

Apart!! Mooie kleur, speciale fiets, maar niet mijn ding. Je hebt wel iets aparts en moois in elk geval!Waarom trouwens dat Century Grey gekozen en niet mooi chroom?
Ik snap ook niet waarom ze die bochten hebben gemaakt. Pinarello/Opera heeft dat ook bij de topmodellen in de voor- en achtervorken. Persoonlijk vind ik het niet mooi.
Less is bore

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 06 mar 2005 15:04

Quote: Origineel geplaatst door Hans op 06 Maart 2005
de meningen lopen inderdaad uiteen, het lijkt net of je je fiets eerst tegen een boom hebt geparkeerd, niet zo mooi dus.... afmontage en het spuitwerk zien er wel goed uit.. maar dat frame

Alsof het mjin woorden zijn !!! Vreselijk dat frame.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 06 mar 2005 15:10

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 06 Maart 2005


Quote: Origineel geplaatst door Hans op 06 Maart 2005

de meningen lopen inderdaad uiteen, het lijkt net of je je fiets eerst tegen een boom hebt geparkeerd, niet zo mooi dus.... afmontage en het spuitwerk zien er wel goed uit.. maar dat frame

Alsof het mjin woorden zijn !!! Vreselijk dat frame.

Campa is prima maar inderdaad dat frame!
Alleen maar Campa en niets anders!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 06 mar 2005 17:16

Het lijkt inderdaad net of de kreukelzone goed zijn werk heeft gedaan, maar ik vind het wel wat hebben. Leuk fietsje!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 06 mar 2005 18:12

Ik heb eindelijk de kans gehad om even een plaatje te schieten van mijn em-tee-bee van nu alweer 2 maandjes oud. Met wat mooier weer probeer ik van zowel mijn racefiets and MTB een nieuwe serie plaatjes te schieten.

De hardware: Trek 8000, full Deore XT 2005, XT hydraulische schijfremmen + DC shifters, Fox Float RL80 voorvering, Bontrager Race Disc wielen, Bontrager Race X Lite carbon zadelpen, Race stuurpen, vlak Race Lite stuur, Race zadel, Woodman Chupa carbon barends, Crank Bros Eggbeater pedalen.


maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 06 mar 2005 18:15

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 06 Maart 2005
Het lijkt wel een foto die in een lachspiegel is gemaakt. Hopelijk maken ze geen wielen die er zo uitzien. Rijd wat lastig. Nee, mijn smaak is het niet, maar er zullen best mensen zijn die het een fantastisch mooi frame vinden.Waarom die gebogen 'buizen '? De kortste weg tussen 2 punten is toch een rechte lijn ? Dus in framebouw dan toch het minste materiaal ? Dus lichter ? Of niet? Techneuten...........laat eens wat horen!




Krijg van zoiets een lachkick (niet negatief bedoelt), en ben het eigenlijk ook wel eens met bike add1ct. Zo apart dat ie gewoon leuk is, en zoals anderen ook al zeiden: gewoon zoalls het hoort met campa afgemonteerd.

Misschien hebben ze 'm wel in een windtunnel getest, en worden door die rondingen de wervelingen achter de buizen wel verminderd.......

Trek doet het altijd goed, en eindelijk eens met een Fox ipv. die steeds meer vermalledijde RockShock.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 06 mar 2005 21:14

@ Bike_Add1ct, netjes hoor!!! Wat voor een racefiets heb je? Ik heb even gekeken en ik zag geen foto (meer).
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Plaats reactie