Ervaring webshops
Opgelost. In eerste instantie een cadeaukaart twv aankoopbedrag ontvangen. Aangegeven dat ik dat niet zag zitten, mede vanwege de teleurstelling over de manier waarop dit afgehandeld is. Toen m’n geld terug gekregen. Staat inmiddels ook al op de rekening, dus voor nu prima!
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Momenteel bij aantal toko’s een bestelling uit staan. Verzending is echt niet meer van deze tijd
CRC: afgelopen dinsdag besteld, t&t gaf aan vrijdag bezorgen. Inmiddels opgerekt naar aanstaande woensdag.
Bikeinn: ook dinsdag besteld. Gaf vrijdag pas aan dat het verzonden was, richtdatum aanstaande donderdag.
Bike-components: donderdag besteld, nog geen verzendbevestiging.
Heb bij alle drie betere ervaringen met verwerkingstijd.
CRC: afgelopen dinsdag besteld, t&t gaf aan vrijdag bezorgen. Inmiddels opgerekt naar aanstaande woensdag.
Bikeinn: ook dinsdag besteld. Gaf vrijdag pas aan dat het verzonden was, richtdatum aanstaande donderdag.
Less is bore
Overal zijn handjes te kort.
Bij Bike-Components heb ik onlangs nog een bestelling geplaatst. Alles op voorraad online. Je kan alleen niet zien hoe groot die voorraad is. Dus de bestelling bleef ook hangen. Uiteindelijk een bericht gestuurd en van hetzelfde artikel 1 verwijderd. Toen ging het dezelfde dag nog de deur uit. De chat is helaas steeds uit de lucht en bellen lukt ook niet. Ik heb een aantal malen meer dan een kwartier in de wacht gehangen alvorens er wordt opgehangen. Daarop maar een mail gestuurd die wel beantwoord werd.
Bij Bike-Components heb ik onlangs nog een bestelling geplaatst. Alles op voorraad online. Je kan alleen niet zien hoe groot die voorraad is. Dus de bestelling bleef ook hangen. Uiteindelijk een bericht gestuurd en van hetzelfde artikel 1 verwijderd. Toen ging het dezelfde dag nog de deur uit. De chat is helaas steeds uit de lucht en bellen lukt ook niet. Ik heb een aantal malen meer dan een kwartier in de wacht gehangen alvorens er wordt opgehangen. Daarop maar een mail gestuurd die wel beantwoord werd.
Ride bikes, not tanks!
Ik heb sinds een jaar de indruk dat vervoerders bezig zijn met goedkopere contracten aan te bidden om meer klanten binnen te krijgen. Daar tegenover staat geen next day delivery. En daarbij hoort ook dat ze de pakketten 1 of 2 keer per week ophalen ipv dagelijks.daniel1975 schreef: ↑08 okt 2023 09:57 Momenteel bij aantal toko’s een bestelling uit staan. Verzending is echt niet meer van deze tijd
Die contracten bestaan al langer eigenlijk, misschien zijn het ook de winkels die de kosten proberen te drukken op deze manier, wat niet gek is.
Wat ik persoonlijk vervelend vind is niet dat het wat langer duurt. Daar kan ik mee leven. Maar dat de track and trace steeds vaker niet accurate info geeft is wel een puntje.
Of niet in eigen voorraad maar wel bij de importeur,bestelling binnen gehengeld en daarna zien wel wanneer het aankomt.Vooral uit Duidsland gaat het soms via 2-3 hubs voordat het in Nederland weer wordt herverdeeld.
Komt het via Engeland dan zit de douane er ook nog tussen.
Komt het via Engeland dan zit de douane er ook nog tussen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dat zijn de mooiste inderdaad. Verzendtijd tussen 3-5 dagen is bij mij een indicatie dat het elders gehaald moet worden en haak ik af.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit dus!
Verwachtingsmanagement.
Als ze aangeven dat het 8-10 dagen duurt kies ik daar bewust wel/niet voor.
Heb uit pure baldadigheid ook wel eens iets gewoon bij het dhl-depot laten liggen. Als die winkel zich ruimschoots niet aan de belofte houdt voel ik mij ook niet verplicht.
Less is bore
Zoals?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/