Pagina 54 van 71
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 23 aug 2023 19:18
door Se7en
Het gaat niet om een broek van Castelli trouwens.
Ik houd jullie op de hoogte.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 25 aug 2023 16:13
door Se7en
Opgelost. In eerste instantie een cadeaukaart twv aankoopbedrag ontvangen. Aangegeven dat ik dat niet zag zitten, mede vanwege de teleurstelling over de manier waarop dit afgehandeld is. Toen m’n geld terug gekregen. Staat inmiddels ook al op de rekening, dus voor nu prima!
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 25 aug 2023 19:40
door Lcsmet
Wat ik elke keer schrijft, Futurum lost een probleem altijd op.
Dat het soms volgens de klant (te) lang duurt kan, maar opgelost raakt het
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 09:57
door daniel1975
Momenteel bij aantal toko’s een bestelling uit staan. Verzending is echt niet meer van deze tijd
CRC: afgelopen dinsdag besteld, t&t gaf aan vrijdag bezorgen. Inmiddels opgerekt naar aanstaande woensdag.
Bikeinn: ook dinsdag besteld. Gaf vrijdag pas aan dat het verzonden was, richtdatum aanstaande donderdag.
Bike-components: donderdag besteld, nog geen verzendbevestiging.
Heb bij alle drie betere ervaringen met verwerkingstijd.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 10:48
door leon1
Overal zijn handjes te kort.
Bij Bike-Components heb ik onlangs nog een bestelling geplaatst. Alles op voorraad online. Je kan alleen niet zien hoe groot die voorraad is. Dus de bestelling bleef ook hangen. Uiteindelijk een bericht gestuurd en van hetzelfde artikel 1 verwijderd. Toen ging het dezelfde dag nog de deur uit. De chat is helaas steeds uit de lucht en bellen lukt ook niet. Ik heb een aantal malen meer dan een kwartier in de wacht gehangen alvorens er wordt opgehangen. Daarop maar een mail gestuurd die wel beantwoord werd.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 11:26
door Philippos
daniel1975 schreef: ↑08 okt 2023 09:57
Momenteel bij aantal toko’s een bestelling uit staan. Verzending is echt niet meer van deze tijd
CRC: afgelopen dinsdag besteld, t&t gaf aan vrijdag bezorgen. Inmiddels opgerekt naar aanstaande woensdag.
Bikeinn: ook dinsdag besteld. Gaf vrijdag pas aan dat het verzonden was, richtdatum aanstaande donderdag.
Bike-components: donderdag besteld, nog geen verzendbevestiging.
Heb bij alle drie betere ervaringen met verwerkingstijd.
Ik heb sinds een jaar de indruk dat vervoerders bezig zijn met goedkopere contracten aan te bidden om meer klanten binnen te krijgen. Daar tegenover staat geen next day delivery. En daarbij hoort ook dat ze de pakketten 1 of 2 keer per week ophalen ipv dagelijks.
Die contracten bestaan al langer eigenlijk, misschien zijn het ook de winkels die de kosten proberen te drukken op deze manier, wat niet gek is.
Wat ik persoonlijk vervelend vind is niet dat het wat langer duurt. Daar kan ik mee leven. Maar dat de track and trace steeds vaker niet accurate info geeft is wel een puntje.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 11:49
door nijkie
Of niet in eigen voorraad maar wel bij de importeur,bestelling binnen gehengeld en daarna zien wel wanneer het aankomt.Vooral uit Duidsland gaat het soms via 2-3 hubs voordat het in Nederland weer wordt herverdeeld.
Komt het via Engeland dan zit de douane er ook nog tussen.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 11:55
door Philippos
Dat zijn de mooiste inderdaad. Verzendtijd tussen 3-5 dagen is bij mij een indicatie dat het elders gehaald moet worden en haak ik af.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 12:59
door daniel1975
Philippos schreef: ↑08 okt 2023 11:26
Wat ik persoonlijk vervelend vind is niet dat het wat langer duurt. Daar kan ik mee leven. Maar dat de track and trace steeds vaker niet accurate info geeft is wel een puntje.
Dit dus!
Verwachtingsmanagement.
Als ze aangeven dat het 8-10 dagen duurt kies ik daar bewust wel/niet voor.
Heb uit pure baldadigheid ook wel eens iets gewoon bij het dhl-depot laten liggen. Als die winkel zich ruimschoots niet aan de belofte houdt voel ik mij ook niet verplicht.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 13:35
door nijkie
Onze zoon werkt bij DHL consumenten service afdeling chat,wat daar voorbij komt klapperen je oren ook van.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 15:01
door JPAR
nijkie schreef: ↑08 okt 2023 13:35
Onze zoon werkt bij DHL consumenten service afdeling chat,wat daar voorbij komt klapperen je oren ook van.
Zoals?
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 08 okt 2023 16:13
door Se7en
DHL maakt er de grootste teringzooi van en biedt de minste service, dus dat mensen daar een keer klaar mee zijn snap ik wel.