Vandaag gefietst in 2013
Na zondag vanuit Deventer naar Eindhoven te hebben gereden in 135km, heb ik vandaag weer een klein rondje gereden. Goed kwart voor zes in kort/kort vertrokken voor een rondje Deventer - Klarenbeek - Hoenderloo - Klarenbeek - Deventer, goed voor 63km
Morgen ga ik denk ik nogmaals i.v.m. het goede weer en dan zaterdag de Reichswald tour met 165km
Morgen ga ik denk ik nogmaals i.v.m. het goede weer en dan zaterdag de Reichswald tour met 165km
Vroeger vond ik het ook een crime om tegen de wind te fietsen , maar zoals vandaag van het werk terug hmmm 5 km zijwind en 15 km wind tegen heerlijk. En dan te bedenken dat het hier in Zeeland meestal iets harder waait
Wel lang / lang om 06.00 uur deze ochtend en om 15.30 uur lang / kort.
Wel lang / lang om 06.00 uur deze ochtend en om 15.30 uur lang / kort.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
ook vandaag weer een stukje gefietst
Haarlem Cruqius Zwaanshoek etc etc Wilde weer rondje Lisserbroek doen maar ik werd helemaal gek van de wind. Heb er na 16 kilometer maar de brui aan gegeven en ben gekeerd
Lekker met het windje in de rug terug gereden Toch weer 30 kilometer
Haarlem Cruqius Zwaanshoek etc etc Wilde weer rondje Lisserbroek doen maar ik werd helemaal gek van de wind. Heb er na 16 kilometer maar de brui aan gegeven en ben gekeerd
Lekker met het windje in de rug terug gereden Toch weer 30 kilometer
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
-
- Forum-lid
Gisterenavond:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat moet eind vd middag zijn geweest, want savonds trok het helemaal dicht. Nog wel een rondje Vliet gefietst, koelde wel hard af naar 12gr
Hopelijk vandaag omgekeerd en bewolkte ochted en zonnige avond!!
Hopelijk vandaag omgekeerd en bewolkte ochted en zonnige avond!!
Less is bore
Prima rondje gereden, voor 't eerst kort-kort. Vertrokken met 20 graden, 18 bij thuiskomst. Desondanks gespot:
- 8 man met beenstukken
- 3 winterjacks
- 2 regenjassen
Ik verzin dit niet.
Afijn, prima rondje gemaakt. Groningen - Hoogkerk - Roderwolde - Foxwolde - Norg - Westervelde - Een - Veenhuizen - Zeijen - Assen - Vries - Yde - Haren - Groningen. Goed voor 85 km
- 8 man met beenstukken
- 3 winterjacks
- 2 regenjassen
Ik verzin dit niet.
Afijn, prima rondje gemaakt. Groningen - Hoogkerk - Roderwolde - Foxwolde - Norg - Westervelde - Een - Veenhuizen - Zeijen - Assen - Vries - Yde - Haren - Groningen. Goed voor 85 km
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Je hebt nu eenmaal altijd mensen (fietsers) die het zekere voor het onzekere nemen...havana schreef:...Vertrokken met 20 graden, 18 bij thuiskomst. Desondanks gespot:
- 8 man met beenstukken
- 3 winterjacks
- 2 regenjassen
Ik verzin dit niet...
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Beenstukken ok, maar een winterjack lijkt me bijzonder onprettig momenteel...
Waarschijnlijk winterkleding in de uitverkoop gekocht en tja ... dat moeten ze toch even showen / proberen. Daar ga ik in ieder geval gemakshalve van uit ...... waarom zou je dit soort kleding anders aandoen?legrimpeur schreef:Je hebt nu eenmaal altijd mensen (fietsers) die het zekere voor het onzekere nemen...havana schreef:...Vertrokken met 20 graden, 18 bij thuiskomst. Desondanks gespot:
- 8 man met beenstukken
- 3 winterjacks
- 2 regenjassen
Ik verzin dit niet...
.... gelukkig heb ik van andere zaken meer verstand!!
- Globeskater1983
- Forum-lid
Ik heb vandaag ook gefietst maar wel heerlijk in blote armen en blote benen... ik had vandaag echt geen zin, maar het was zulk lekker weer dat ik van mezelf moest... heb een heerlijk rondje ten zuiden van breda gefietst.. stukje langs de Mark, eindje Belgie in en rustig weer terug naar Breda.. toch weer boven de 40km wat niet ver is maar langer kon ook niet want dan kwam ik in donker uit.. 5 mei is plan om 165km te fietsen als voorbereiding op de 230km van de elfstedentocht!
Vandaag van Almere naar Drachten gefietst;
Almere-Lelystad-Swifterbant-Marknesse-Kuinre-Gorredijk-Drachten .
http://app.strava.com/activities/50674126
Goed voor ruim 140 km.
Lekker weer, echt genieten, wel een paar druppeltjes gevoeld.
Volgens mij is alleen mijn Canyon Aeroad frame alweer gescheurd.
Ik heb slechts 8 dagen geleden een nieuw frame van Canyon gehad, vorige was ook gescheurd.
Morgen maar eens kijken of ik wat kan zien...
Almere-Lelystad-Swifterbant-Marknesse-Kuinre-Gorredijk-Drachten .
http://app.strava.com/activities/50674126
Goed voor ruim 140 km.
Lekker weer, echt genieten, wel een paar druppeltjes gevoeld.
Volgens mij is alleen mijn Canyon Aeroad frame alweer gescheurd.
Ik heb slechts 8 dagen geleden een nieuw frame van Canyon gehad, vorige was ook gescheurd.
Morgen maar eens kijken of ik wat kan zien...
Ik heb de daad bij het woord gevoegd en vandaag weer een rondje van 60km gereden. Goed 20 over 5 vertrokken voor een rondje Holterberg. Wat een heerlijk fietsweertjesteven250 schreef: Morgen ga ik denk ik nogmaals i.v.m. het goede weer en dan zaterdag de Reichswald tour met 165km