Ik ook het word tijd dat de wind gaat liggen en het kwik gaat stijgen zo rond de 25 graden8-)bluv107 schreef:Ben die wind ook kotsbeu
Vandaag gefietst in 2015
- Sweety2008
- Forum-lid
Ghost Nivolet 6LC
Het verschil met de wind is dat hij wel gedraaid is naar het westen. Gunstig voor mij uit mijn werk. Eerst ca 20 km harken tegen de wind (kwam niet boven de 25 km/u). Dan ca 30 km wind mee en met 48x14 kreeg ik het bijna niet bijgetrapt om wind mee 45km/u te halen. Laaste 12 km weer wind tegen, maar kon toch 27 a 28 km/u tegen de wind in stampen. Heb nu verschrikkelijke harde boven benen mede ook door gisteren.
Het vervelende van de 'wind' is dat je deze altijd in meer of mindere mate tegen hebt maar er komt altijd een moment dat . . . . ..
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Wind tegen is een prima training...
Over wind gesproken. Gisteren vanuit Almere een rondje Gooimeer gefietst. Goed voor 47km. Vanwege de zuid tot zuidwestenwind (4 à 5Bf) maar gekozen om dit rondje maar tegen de klok in te rijden om op de dijk de wind schuin achter mij te hebben maar dat had net zo goed schuin voor tegen kunnen zijn, enfin het laatste stuk Almere-Haven richting de Hollandse brug dus schuin tegen. Koud was het niet (14°C) maar toch in lang-kort met beenwarmers gereden en had daar geen spijt van. Weinig wielrenners tegen gekomen, hoezo . . . . . harde wind?
http://www.fietstijden.nl/community/fietstijden/5335094
http://www.fietstijden.nl/community/fietstijden/5335094
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik had vanmiddag tijd en ook zin maar het weer werkte niet echt mee. Toch vertrokken. Eerste 45 min. prima weer met zelf een zonnetje erbij. Maar verderop zag ik de donkere wolken al verschijnen. Vlak voor Spijkerboor gingen de hemelpoorten open en niet zo'n beetje ook. Snel regenjasje aan. Overschoenen hielden de voeten redelijk droog. Na een kleine 10 minuten werd het weer droog en dat zou het mirabele dictu de hele rit blijven. Mooi rondje gemaakt via het Gieterbos. Terug via Rolde, Balloo, Loon, Tynaarlo, Yde en Eelde. Inclusief een half rondje Noorderplantsoen precies goed voor 100 km.
-
- Forum-lid
Theo V schreef:Helaas zit ik op de fiets voor mijn plezier en niet voor de training.Senza una Donna schreef:Wind tegen is een prima training...
Dus van mij mag die ventilator af.
Van mij mag ie ook uit hoor, ik zei het alleen maar:)
Vandaag naar de Surrey Hills geweest ten zuiden van Londen prachtig fietsgebied met hellingen van 18% maar voordat je Londen uit bent duurt 1 uurtje.
Ook door Richmond park gereden waar veel wielrenners waren.
Op Box Hills een White Coffee gedronken en een sandwich Tuna gegeten en vervolgens weer retour Londen.
Ik heb een mooie dag gehad.
https://www.strava.com/activities/295488703
Ook door Richmond park gereden waar veel wielrenners waren.
Op Box Hills een White Coffee gedronken en een sandwich Tuna gegeten en vervolgens weer retour Londen.
Ik heb een mooie dag gehad.
https://www.strava.com/activities/295488703
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Weer wat geleerd. Tot nog toe kende ik alleen Spijkerboor in N.H. ('bekend' van het luchtvaarbaken ), maar er blijkt dus nog een tweede Spijkerboor te bestaan .havana schreef:...Vlak voor Spijkerboor gingen de hemelpoorten open en niet zo'n beetje ook...
60 x Ventoux
Als je eens in de kop van Drenthe wil fietsen moet je daar ook eens langsgaan. Verstand op nul en dan Groningen in . Heerlijk het hoofd leegfietsen. Altijd wind garantieLe Grimpeur schreef:Weer wat geleerd. Tot nog toe kende ik alleen Spijkerboor in N.H. ('bekend' van het luchtvaarbaken ), maar er blijkt dus nog een tweede Spijkerboor te bestaan .havana schreef:...Vlak voor Spijkerboor gingen de hemelpoorten open en niet zo'n beetje ook...
Op strava en gpsies staan zat routes.
older Budweiser