Veldrijden 2015/2016
Samenvatting van alle veldritten? De SP eindshow komen toch ook de mannen aan het woord etc? Of heb ik het helemaal mis?
Exact! Hmm laten we het hopen. Leuk stukje TV.Theo V schreef:Ik denk dat jij het 'eindgala' bedoel waar ook de prijsuitreiking is.
Dat werd vroeger uitgezonden door VT4 maar of telenet en/of sporza dit ook gaan doen?
Ik denk het niet.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vanavond om 20u op Playsports (en/of playtime) van Telenet.joeywl schreef:Exact! Hmm laten we het hopen. Leuk stukje TV.Theo V schreef:Ik denk dat jij het 'eindgala' bedoel waar ook de prijsuitreiking is.
Dat werd vroeger uitgezonden door VT4 maar of telenet en/of sporza dit ook gaan doen?
Ik denk het niet.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
VD Poel en VD Haar in Foute Vrienden: https://watch.zentrick.com/tfUu2S/
Iemand die dit al zag? Het wiel slipt door, maar precies zonder te trappen. Of zou dat optisch bedrog zijn? Het zijn natuurlijk geen al te beste beelden.
https://www.instagram.com/p/BBRFHHBsr9A/
https://www.instagram.com/p/BBRFHHBsr9A/
Volgens mij trapt ie juist wel, maar met z'n linkerbeen dat wij als tv-kijker niet goed kunnen zien. Hij gooit z'n gewicht ook vrij hard naar voren waardoor het achterwiel weinig grip heeft, maar het ziet er idd een beetje vaag uit!
Kijk vooral naar het niet goed zichtbare linkerbeen en daarna pas naar het achterwiel ipv andersom.
Kijk vooral naar het niet goed zichtbare linkerbeen en daarna pas naar het achterwiel ipv andersom.
Als er een motor in je staande buis zit zoals velen beweren bij dit filmpje kan je cranckstel helemaal niet stil staan.
Kan wel met het 'magneet'-achterwiel wat La Gazetta laatst liet zien.
Lekker speculatief allemaal.
Kan wel met het 'magneet'-achterwiel wat La Gazetta laatst liet zien.
Lekker speculatief allemaal.
-
- Forum-lid HC
weleens van een magneet of vloeistofkoppeling gehoord?
Wat veel crucialer is: de meeste van dat soort systeem maken aardig wat geluid (zoemend) dat moeten anderen ook horen...
Wat veel crucialer is: de meeste van dat soort systeem maken aardig wat geluid (zoemend) dat moeten anderen ook horen...
Zeker, kom deze in mijn werk vaak tegen maar als je zo'n koppeling krachtig genoeg wil laten werken in deze afmetingen, ben je bijna al je 'extra' vermogen kwijt aan het verkrijgen van die koppeling.sharkman113 schreef:weleens van een magneet of vloeistofkoppeling gehoord?
-
- Forum-lid
Morgen de sluitingsprijs in Oostmalle.
Dit is , doordaat het de laatste wedstrijd van de grootste sportman allertijden met voornaam Sven is (niet toevallig op dezelfde dag jarig als de grootste allertijden:Eddy Merckx) de belangrijkste sport gebeurtenis van deze maand of in ieder geval van dit weekend.
Dit is , doordaat het de laatste wedstrijd van de grootste sportman allertijden met voornaam Sven is (niet toevallig op dezelfde dag jarig als de grootste allertijden:Eddy Merckx) de belangrijkste sport gebeurtenis van deze maand of in ieder geval van dit weekend.