maar als het morgen idd droog is, kunnen ze er neem ik aan even met een schuiver overheenrogiervanrijn schreef:Het sneeuwt nu als een gek op de Agnel, en op de Galibier. Vanaf 2200 meter sneeuwt het, zo'n vijfhonderd meter lager dan voorspeld.... Het zal inderdaad wel op tijd wegsmelten, alhoewel ze niet heel erg goed weer verwachten voor donderdag. En voor vandaag is het echt noodweer rondom Gap.
Tour de France 2011
-
- Forum-lid
Hm, lekker buitje inderdaad in ZO Frankrijk...
komende 2 dagen de finish in de afdaling..... zonde
voorspelling:
Voeckler blijft voorlopig nog 2 etappes in het geel.... dus daarna nog 2 etappes (do/vr) en een tijdrit voor de klassementsrenners om Voeckler uit het geel te rijden. Hoop eerlijk gezegd dat het niet lukt..., als die klassementsrenners zo afwachtend en berekenend rijden dan mag zo'n irritant frans lefgozertje van mij wel winnen. Geloof er niks van dat Evans 2 minuten kan goedrijden in de tijdrit. Zou het niet mooi zijn dat Voeckler de Tour wint. Heerlijk toch een Franse winnaar na 25 jaar, gun ik die Fransen en de Tour wel.
Hoofdthema van de Tour dit jaar zijn de vele valpartijen.... laat het nou net door die ene grote valpartij komen (vinoukorov, van den broucke) dat vervolgens het achtervolgend peleton getemporiseerd afdaalde en waardoor Voeckler zijn voorsprong kon behouden en in het geel kwam. Voeckler zou dan winnen dankzij die ene grote valpartij, hoe het toeval het lot bepaald, passende winnaar .
voorspelling:
Voeckler blijft voorlopig nog 2 etappes in het geel.... dus daarna nog 2 etappes (do/vr) en een tijdrit voor de klassementsrenners om Voeckler uit het geel te rijden. Hoop eerlijk gezegd dat het niet lukt..., als die klassementsrenners zo afwachtend en berekenend rijden dan mag zo'n irritant frans lefgozertje van mij wel winnen. Geloof er niks van dat Evans 2 minuten kan goedrijden in de tijdrit. Zou het niet mooi zijn dat Voeckler de Tour wint. Heerlijk toch een Franse winnaar na 25 jaar, gun ik die Fransen en de Tour wel.
Hoofdthema van de Tour dit jaar zijn de vele valpartijen.... laat het nou net door die ene grote valpartij komen (vinoukorov, van den broucke) dat vervolgens het achtervolgend peleton getemporiseerd afdaalde en waardoor Voeckler zijn voorsprong kon behouden en in het geel kwam. Voeckler zou dan winnen dankzij die ene grote valpartij, hoe het toeval het lot bepaald, passende winnaar .
-
- Forum-lid HC
Tja: iemand met mindere capaciteiten die durft aan te vallen en die het dan wint van de renners die meer getalenteerd zijn hun hele seizoen afstemmen op de tour en meer berekend rijden. Hmm... lijkt me eigenlijk geen slechte zaak voor het wielrennen.
Die schuiver is niet nodig denk ik. temperaturen zijn te hoog om een echt pak sneeuw te krijgen.Mr_T schreef:maar als het morgen idd droog is, kunnen ze er neem ik aan even met een schuiver overheenrogiervanrijn schreef:Het sneeuwt nu als een gek op de Agnel, en op de Galibier. Vanaf 2200 meter sneeuwt het, zo'n vijfhonderd meter lager dan voorspeld.... Het zal inderdaad wel op tijd wegsmelten, alhoewel ze niet heel erg goed weer verwachten voor donderdag. En voor vandaag is het echt noodweer rondom Gap.
En voor sestriere denk ik al helemaal geen probleem, ze gaan maar tot 2035 meter.
Toegegeven echt warm zullen ze het niet krijgen morgen
En wbt de sneeuw rondom de galibier, zie deze webcam http://pv.viewsurf.com/?id=74
er is wel wat sneeuw gevallen, maar meer natte want echt wit worden doet het nog niet....
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
-
- Forum-lid HC
+1Tja: iemand met mindere capaciteiten die durft aan te vallen en die het dan wint van de renners die meer getalenteerd zijn hun hele seizoen afstemmen op de tour en meer berekend rijden. Hmm... lijkt me eigenlijk geen slechte zaak voor het wielrennen.
Als er geen hele gekken dingen gebeuren vind ik het niet zo'n ramp. Die valpartijen kan je gek vinden maar we hebben ook wel eens een tour gehad, dat het na de eerste korte tijdrit al beslist was, 2005 volgens mij toen Ulrich door een auto ruit vloog op de vrijdag ervoor en iets van 1m20 verloor in 19km.
Ik zit ook niet te wachten op iemand die zijn broertje er niet af wil rijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hele vreemde ontwikkelingenn: de heren gaan zowaar strijden!!!! En wie zit er in het wiel van Contador? Juist, F. Schleck er af, Evans een gaatje en TV gewoon in het wiel!
Less is bore
CONTADOR!!!!!!!!!!! Zalig!!!!!
En Evans met het mes tussen zijn tanden in de afdaling, my god!
En Evans met het mes tussen zijn tanden in de afdaling, my god!
Laatst gewijzigd door mrcoffee op 19 jul 2011 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid HC
Dit ziet er goed uit zowel de kopgroep als Contador Evans.
Jammer Frank S toch maar eens leren dalen
Jammer Frank S toch maar eens leren dalen
-
- Forum-lid HC
mooi hoor dit!
Waarom rijd andy op dat rechte stuk niet op kop? Zou ie echt niet kunnen?
Waarom rijd andy op dat rechte stuk niet op kop? Zou ie echt niet kunnen?
-
- Forum-lid
Genoten van Evans en Contador. Dit is nou Grinta! De winst die ze pakken op Voeckler is in seconden misschien beperkt maar deze tik komt wel aan. Meer van dit in de komende week graag.