Wielerseizoen 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jumbots
Ik ben heel benieuwd hoe dit straks in de Tour zal zijn; overklast Ineos dan weer gewoon iedereen?
En vanmiddag: we gaan heel ver fietsen en Remco wint?
Ik ben heel benieuwd hoe dit straks in de Tour zal zijn; overklast Ineos dan weer gewoon iedereen?
En vanmiddag: we gaan heel ver fietsen en Remco wint?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Foutje, zaterdag pas. Geen idee waarom ik het ineens over vanmiddag had.
Less is bore
Lombardije kan een hele leuke worden , en, ik kan me nog uit de Merckx jaren herinneren dat het toch altijd fascinerend was wat hij deed , ondanks de voorspelbaarheid soms.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Terpstra ook weer terug in koers, mooi!
Om op zijn Terpstra-iaans te zeggen: "Het ging vooruit, het ging vooruit, het ging verbazend goed vooruit" (vrij naar Raymond van het Groenewoud)
https://www.nu.nl/wielrennen/6070532/te ... loton.html
Om op zijn Terpstra-iaans te zeggen: "Het ging vooruit, het ging vooruit, het ging verbazend goed vooruit" (vrij naar Raymond van het Groenewoud)
https://www.nu.nl/wielrennen/6070532/te ... loton.html
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- Globeskater1983
- Forum-lid
Het voordeel is mss dat hij de val niet meer herinnert? Als sprinter weet je denk ik ook welke risico's er zijn. Als de angst gaat overheersen dan kan je niet meer sprinten. Hopelijk krijgt hij mentaal de juiste begeleiding als dat nodig is..
Los van het feit dat Jumbo-Visma alles wint wat er te winnen valt valt het me op dat er verrassend veel van de profs op fietsen met velgremmen rijden. In de etappe van vandaag zoals altijd Jumbo en Ineos, maar ook een CCC renner en Pinot reden niet met schijven.
Volkomen logisch toch, alle genoemde frames zijn relatief zwaar en met gesponsorde onderdelen niet zo maar op 6.8 te krijgen met schijven....
Zeker bij een finish bergop zal het de profs jeuken met welke remmen ze rijden, al is het een terugtraprem...
Daarbij heerst in het profpeloton nog steeds de hardnekkige overtuiging dat draaiende delen zo licht mogelijk moeten zijn....
Zeker bij een finish bergop zal het de profs jeuken met welke remmen ze rijden, al is het een terugtraprem...
Daarbij heerst in het profpeloton nog steeds de hardnekkige overtuiging dat draaiende delen zo licht mogelijk moeten zijn....
Het is tot nu toe een prima wedstrijd seizoen. Verschillende winnaars, en nu eindelijk een kamp die het op gaat nemen tegen het Ineos geweld.
Voor wat betreft de Dics fietsen. Het is gewoon een marketing verhaal geweest - iets nieuws doet kopen - zeker als de profs er mee rijden.
Voor wat betreft de Dics fietsen. Het is gewoon een marketing verhaal geweest - iets nieuws doet kopen - zeker als de profs er mee rijden.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Enzzo
- Forum-lid HC
De disc discussie meng ik me niet in.
Maar de verschillende winnaars? Van Aert, Van Aert, Van Aert, Bennet, Roglic
Aahhmmm.
Als het DQS zou zijn was het hok te klein hier
Maar de verschillende winnaars? Van Aert, Van Aert, Van Aert, Bennet, Roglic
Aahhmmm.
Als het DQS zou zijn was het hok te klein hier
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Een hagelbui zorgde voor schade bij de bus die laat binnen kwam.
Zie de rug van Tim Declerq:
https://sporza.be/nl/2020/08/13/declerc ... 340459212/
Zie de rug van Tim Declerq:
https://sporza.be/nl/2020/08/13/declerc ... 340459212/
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Blijkt toch dan dat ze niet zwichten voor marketing verplichtingen.havana schreef: ↑13 aug 2020 18:32 Volkomen logisch toch, alle genoemde frames zijn relatief zwaar en met gesponsorde onderdelen niet zo maar op 6.8 te krijgen met schijven....
Overigens is de Giant van CCC wel een serieus lichte fiets