Dat weet ik ook wel.elefantino schreef: Nee, kanker heeft hij overleefd i.p.v. overwonnen
Zülle, Ullrich, Beloki, Klöden en Basso wel dan?de Tour heeft hij nooit gewonnen
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Uhm, nee. Ik denk dat ik je punt niet helemaal begrijp.scepticus schreef:Dat weet ik ook wel.elefantino schreef: Nee, kanker heeft hij overleefd i.p.v. overwonnen
Zülle, Ullrich, Beloki, Klöden en Basso wel dan?de Tour heeft hij nooit gewonnen
Ok, lol. Aangezien er nog steeds veel mensen rondlopen die hem als God zien en ook volhouden dat hij 7x de Tour heeft gewonnen, ging ik serieus op je post in. Verkeerd ingeschat dus.scepticus schreef:Ik maakte een garpje.
Vraag 2 en 9 zijn juist van belang omdat hij zelf verklaard heeft (onder ede) dat de belangrijkste reden dat hij geen doping gebruikt kòn hebben was dat hij zijn achterban, de cancer community, dan zou hebben voorgelogen. Dat was in zijn ogen onmogelijk. Daar mag je hem best mee confronteren.scepticus schreef:Vraag 2 en 9 vind ik onzinnig, want van hetzelfde sentimentele emotionele chantage-gehalte als de argumenten van Armstrong zelf.
Ja, dat willen we allemaal weten, maar juist dat gaat-ie niet vertellen. Hij gaat niet in op (details uit) het USADA-rapport, heeft-ie (via een woordvoerder) laten weten.scepticus schreef:Dat zal dan misschien aan mij liggen, maar ik ben niet zo geïnteresseerd in motieven of excuses, ik wil vooral weten wat en hoe hij alles gedaan heeft.
Microdoses designerepo? Gendoping?
Een meesterzet zou het zijn, trouwens alles wat hier voorbij gaat. Masterclass media controll, we krijgen alles te horen: wat zijn kinderen ervan vinden, zijn vrouw, zijn ouders, zelfs de huishoudster wordt persoonlijk geïnterviewd. Hoe erg het was en hoe hij eronder geleden heeft. Ik blijf er voor op! De laatste keer was Bill Clinton I did not do that woman, Die heb ik gemist, deze keer blijf ik er zeker voor zittenErnie C. schreef:http://www.cyclingnews.com/news/armstro ... ith-landis
Het zal toch niet zo zijn dat Lance alleen maar naar Oprah komt om vergiffenis bij Landis de krijgen, in de hoop dat die klokkeluiders-rechtszaak dan wordt afgeblazen.
Ooooooh Ernie ik ben bang dat ik en de meeste hier geen associatie kunnen oproepen met zeep en de gevangenis dus waarom verlicht je ons niet even?Ernie C. schreef:Ik ben er ook van overtuigd dat alles een zorgvuldig georkestreerd media-offensief is. Van het initieel niet reageren op het USADA-rapport tot aan dit interview en waarschijnlijk komt er nog wel meer. Één ding is zeker het gebeurd allemaal met een plan. Ik geloof niet dat Lance ooit zal opgeven, dat zit niet in zijn (sociopatische) aard. Ik denk eerder dat het een proces is om de waarheid langzaam zijn kant op te buigen en ik verwacht dan ook geen schokkende onthullingen.
Maar of ik er voor opblijf? Ik weet het niet, opblijven voor Oprah Winfrey geeft toch een beetje hetzelfde idee als in de gevangenis je zeep te laten vallen tijdens het douchen...