Canyon
- arnoudrace
- Forum-lid
Heel strakke Ultimate CF! Veel op de finishfoto ook de afgelopen week!
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Bedankt voor de complimenten, reacties in omgeving zijn ook hetzelfde...
Het gewicht klopt met de opgave van 6.10kg op een paar gram na. Ik heb een andere cassette en breder stuur dus dat kan kloppen. Verder gaat hij nog verder omlaag zodat hij op rond de 5.80kg komt. SLR carbon zadel, titanium snelspanners, lichte binnenbanden en andere kabels.
Doelstelling is -/- 6kg, rijklaar...
Het gewicht klopt met de opgave van 6.10kg op een paar gram na. Ik heb een andere cassette en breder stuur dus dat kan kloppen. Verder gaat hij nog verder omlaag zodat hij op rond de 5.80kg komt. SLR carbon zadel, titanium snelspanners, lichte binnenbanden en andere kabels.
Doelstelling is -/- 6kg, rijklaar...
- arnoudrace
- Forum-lid
Nee hoor, hierop won hij gisteren nog
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
ff minder: na mooie 100km training vandaag de Ultimate CF poetsen. Helaas een scheurtje ontdekt. Vraag is uiteraard of het een lakscheur is of materiaalfalen. Het gaat om buitenkant voorvork onder, net boven de drop-out. Ik lijk geen beweging te zien in de scheur wanneer ik voorvork beweeg in montagestandaard of twee drop-outs naar elkaar beweeg. Twee foto's gemaakt. Vertrouwen is nu wel wat lager in de vork, dat begrijpen jullie... Heb er nog wel wat trainingskoersen en cyclo's dit jaar mee gepland. Eens zien hoe Canyon NL op dit soort zaken reageert. Zijn deze one one four SLX vorken nog verkrijgbaar? 2011/2012 bouwjaar/frame aangeschaft.
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
Zeker opletten. Ik denk alleen wel dat de alu drop-out hoger met de carbon vork is verlijmd dan waar het scheurtje loopt. Weet iemand dat zeker? Ik zou lak weg kunnen schuren om beter te kunnen bekijken. Dat doe ik echter pas na correspondentie met Canyon.
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF