Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik was ook van plan om de Castelli Entrata te bestellen. Door de reacties hier op het forum ben ik een beetje aan het twijfelen. Binnenkort het shirt maar eens in een fysieke shop bewonderen.
Heb onlangs wel een Assos SS.Uno s7 Jersey - Blue Calypso voor een schappelijke prijs gekocht. Volgens mij ook niet het warmste shirt dat er is. Maar zoals gezegd: in combinatie met goede onderkleding prima voor de Nederlandse zomers toch?
@Echo
Hoe bevalt de Craft Elite Bibshort 2014?
Heb onlangs wel een Assos SS.Uno s7 Jersey - Blue Calypso voor een schappelijke prijs gekocht. Volgens mij ook niet het warmste shirt dat er is. Maar zoals gezegd: in combinatie met goede onderkleding prima voor de Nederlandse zomers toch?
@Echo
Hoe bevalt de Craft Elite Bibshort 2014?
-
- Forum-lid
Spiuk 15R schoentjes. Zitten heerlijk!
http://www.spiuk.com/ing/site/producto-ficha.asp?id=673
http://www.spiuk.com/ing/site/producto-ficha.asp?id=673
Voor mijn Nishiki (toch maar besloten de voorvork te veranderen) een balhoofdstel op Ebay gekocht, Shimano 600EX Ultegra HP-6500. Nu alleen nog even wachten totdat deze vanuit Canada binnen is. Kon 'm niet in de buurt vinden voor deze prijs.
(Oh ja, nog gezocht, een stuurpen HS-6400. Tips altijd welkom.)
(Oh ja, nog gezocht, een stuurpen HS-6400. Tips altijd welkom.)
Laatst gewijzigd door H-W op 03 apr 2014 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- boswielrenner
- Forum-lid
Mooie wielen Deemes!
Ik heb naast de Assos T.Cento S7 toch ook maar de Assos T.Equipe S7 gekocht.
Ik wil de verschillen wel ervaren.
Ik heb heb beide broeken aangehad, maar de Cento voel je niet zitten. Best vreemd in het begin als je de broek net aan hebt. De Equipe zit duidelijk wat strakker, met wat meer compressie, maar eigenlijk heel comfortabel. Het verschil zit 'm echt rond de buik. De pijpen van beide broeken zijn zo goed als hetzelfde.
Om eerlijk te zijn hadden ze de equipe en de Cento als één broek op de markt kunnen brengen. Zeg maar een Equipe met een 10mm dikke zeem. Ik denk dat de Cento op een lange rit zijn sterke punten wel zal uitspelen, maar als je moet kiezen tussen beide broeken, dan zou ik de Equipe aanraden. Als je serieus wat groter bent in de buik streek, dan is de Cento de betere keuze.
Ik heb beide broeken nog niet kunnen testen, maar het is heel veelbelovend. Prachtig afgewerkt en de pasvorm is weer spot on.
Tevens nog een Craft mesh superlight sleeveless zweethempje gekocht. Craft is prijs-kwalitatief echt heel erg goed.
Ik heb naast de Assos T.Cento S7 toch ook maar de Assos T.Equipe S7 gekocht.
Ik wil de verschillen wel ervaren.
Ik heb heb beide broeken aangehad, maar de Cento voel je niet zitten. Best vreemd in het begin als je de broek net aan hebt. De Equipe zit duidelijk wat strakker, met wat meer compressie, maar eigenlijk heel comfortabel. Het verschil zit 'm echt rond de buik. De pijpen van beide broeken zijn zo goed als hetzelfde.
Om eerlijk te zijn hadden ze de equipe en de Cento als één broek op de markt kunnen brengen. Zeg maar een Equipe met een 10mm dikke zeem. Ik denk dat de Cento op een lange rit zijn sterke punten wel zal uitspelen, maar als je moet kiezen tussen beide broeken, dan zou ik de Equipe aanraden. Als je serieus wat groter bent in de buik streek, dan is de Cento de betere keuze.
Ik heb beide broeken nog niet kunnen testen, maar het is heel veelbelovend. Prachtig afgewerkt en de pasvorm is weer spot on.
Tevens nog een Craft mesh superlight sleeveless zweethempje gekocht. Craft is prijs-kwalitatief echt heel erg goed.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Mavic Roadie Cap koerspetje
Het is inderdaad anders maar lelijk is het niet. Maar met een bril werkt dit dus gewoon goed? Nadeel van een fietsbril op sterkte vind ik toch dat ik regelmatig binnen met een zonnebril op zit of niet veel kan zien.
Campagnolo Ultra Dork