Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
- Forum-lid
Mooie Tissot Daniel! 

Mooi ding daniel! Ik heb 7 jaar geleden een cadeautje gekocht voor mijzelf. Een TAG Heuer Calibre 5 automatic. Draag ik dagelijks en nog geen moment spijt van gehad. Ook nog geen moment gehad dat ik iets anders zou willen ter vervanging van of er bij.
https://www.tagheuer.com/ba/en/timepiec ... A0723.html

De inflatie is er wel goed over heen gegaan zie ik want de nieuwprijs nu is significant hoger

De inflatie is er wel goed over heen gegaan zie ik want de nieuwprijs nu is significant hoger

Werkbankje.
Tijd om m'n garage eens uit te mesten. Alles wat er al jaren staat die ik nooit bekeken heb, mag weg.
De rekken die intussen vol rommel staan idem. Al m'n fietsspullen staan nu in het tuinhuis, die wil ik naar de garage switchen zodat ik daar aan de fiets kan werken.
Werkje voor zondag. #goeievoornemens
-
- Forum-lid
Toppertje, die heb ik in het blauw...N.eelis schreef: ↑19 mar 2025 11:06 Mooi ding daniel! Ik heb 7 jaar geleden een cadeautje gekocht voor mijzelf. Een TAG Heuer Calibre 5 automatic. Draag ik dagelijks en nog geen moment spijt van gehad. Ook nog geen moment gehad dat ik iets anders zou willen ter vervanging van of er bij.
De inflatie is er wel goed over heen gegaan zie ik want de nieuwprijs nu is significant hoger![]()
Wel het nieuwere model, sinds ik die heb is de prijs met ong.€600,- gestegen.
Als rechtgeaard F1 en Motorsportliefhebber moet je tenminste 1 Tag Heuer hebben, de enige echte timekeeper voor gemotoriseerde sporten!
Laatst gewijzigd door scottpch64 op 19 mar 2025 12:22, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijven fraai, die Carrera's.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik word al verbaasd aangestaard als ik met m'n horloge afreken!

Ik was laatst bij een concert in de Ekko en reken het bier af met m'n horloge, zegt de bardame:
'Huh? dat zie ik niet vaak!'
- 'Maar dat doen álle jongeren hier toch?'
'Je bent echt waar de tweede die ik dit ooit heb zien doen.'
Was ik dan wel weer verbaasd over.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
is de vraag explosief gestegen en daarmee de prijsscottpch64 schreef: ↑19 mar 2025 12:08 Toppertje, die heb ik in het blauw...
Wel het nieuwere model, sinds ik die heb is de prijs met ong.€600,- gestegen.

Ik heb de 1521 Blue Blasted .. zeer fijn dragend horloge. Op bruin leer of op oranje Tropic band.scottpch64 schreef: ↑19 mar 2025 07:23Voor Squale moet je bij Q-Watches zijn, die jongens (2) opereren vanuit Veldhoven.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

-
- Forum-lid
kxlight schreef: ↑19 mar 2025 14:17is de vraag explosief gestegen en daarmee de prijsscottpch64 schreef: ↑19 mar 2025 12:08 Toppertje, die heb ik in het blauw...
Wel het nieuwere model, sinds ik die heb is de prijs met ong.€600,- gestegen.![]()

Ik kocht die Tag Heuer bij een grijze handelaar in Duitsland in '22, toen was de officiële prijs €2800,-, inmiddels tikt ie de €3300,- aan.
Bij die grijze handelaar betaalde ik uiteraard de officiële prijs niet...

Voor de liefhebbers die niet teveel willen betalen: Watchfever in Mühlheim ad Ruhr.